«Kjoler»

1.9K 57 2
                                    


Sasha, Louise og jeg sidder lige nu udenfor prøverummet. Det er Milla som starter med at finde en kjole til Vinterballet!!!
Hun trækker dramatisk forhænget væk og posere for os som om vi er til modeshow!

3 timer senere*

Vi har, efter en hård kamp, fundet vores Vinterbal kjoler!!!  ARGHHHHH!!!! Vi prøvede en del kjoler.... lange, korte, mørke, lyse.... På en eller anden måde endte vi alle med at få en kort kjole. Pigerne ville gerne have en lys kjole, men jeg er mere til sort. Så jeg købte en sort kjole!

Uanset hvad, er alle fire kjoler uimodståelig!:

Uanset hvad, er alle fire kjoler uimodståelig!:

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Jeg vågnede med den viden, at det er fredag! Vinterballet er i aften..... Jeg ved ikke hvor sjovt det bliver, men vi får at se ikk???!!!
Jeg har ingen date.... Sasha var min date, men eftersom Cameron spurgte hende, ville hun hellere ham åbenbart... tfs....  Jeg hader hende!
Ej det er okay, jeg havdet set den komme.... Jeg klagede over det til Caleb, og han spurgte om vi skulle gå sammen. Han går på en anden skole, men jeg invitere ham bare med. Jeg sagde ja til det. Han er en god ven, så det bliver vel sjovt.

Jeg tager hurtigt tøj og en smule makeup på. Jeg sætter mit hår i en messy bun. Intet specielt, bare en chill-skoledag. Efter dagen skal vi fire piger gøre os klar hjemme hos mig. Caleb, James, Nick, Cameron vil være der for at hente os. Det sagde Sasha og de andre piger for.... 3 dage siden??

...

Jeg kommer gående på en dramatisk model måde. Jeg poserede alle de moves jeg har set på billeder og i tv. Jeg styre den her kjole! Jeg drejer rundt, så min kjole hæver sig lidt. Sasha, Louiose og Milla, som alle sidder i sine kjoler, klapper og pifter. Drengende henter os om omkring 1 times tid. Jeg mangler stadig makeuppen. Jeg tog nemlig et bad for ca 20 minutter siden. Milla laver mit hår, Sasha står for makeuppen og Louise er der til at holde mig med selvskab. Fantastiske piger!

Jeg fik et facetime opkald fra Mark. Han er i Florida, eller hvor han går i skole henne. "Hey Kusineeee!" Siger han engageret. "Hey Mark! Og hej Felix" Siger jeg, da jeg får øje på Felix. "Hey Selm" Siger han med en vinkende hånd. 

"Sid stille" Udbryder Milla. Hun er i fuld gang med at gøre et eller andet ved mit hår. Glatter hun det? Sætter det op i en sej frisure?? Who knows?!!!

"Undskyld" Griner jeg. "Forstyrre jeg" Spørg Mark gennem mobilen. "Nej" Siger jeg mens Sasha siger "Ja". Oops... Jeg havde glemt Sasha var har... "Vi gør os bare klar til Vinterballet" Siger jeg med et smil. "Nåh okay... Det er også rigtigt! Held og lykke, eller hvad man siger" Jeg kan høre Felix grine akavet i baggrunden.  "Ses" Griner jeg, og med det sagt var FaceTime'en slut.

Makeuppen og håret er færdig!!! YEAHS!!!! Det tog også sin tid... "Kunst tager tid" Sagde de... for snart 30 minutter siden... 30 minutter er lang tid at side ned og lave ingenting at du ved det!!!!

Vi fik alle et lille chok da det ringede på døren. Jeg løb ud for at åbne. Det er sikkert drengene. 
Jeg åbner døren og havde ret! Det er drengene! Nurgh, og de har alle blomster med! HOW CUTE! Sasha, Louise og Milla kommer løbende. De bliver vildt glade for at se dem, og springer i armende på dem.

Jeg omfavnede selvfølgelig også Caleb! Jeg trækker mig og han rækker mig blomster. "Det behøvede du ikke" Siger jeg, og kan mærke jeg rødmer lidt. Vi er så gode venner, men han behøvede ikke gøre det romantisk for min skyld. Plus jeg havde jo ikke noget at give ham.


I'm a fighter // f.l.Where stories live. Discover now