«Vinterbal del 1»

1.9K 51 0
                                    

*Hvis i vil, så læs kapitlet mens i høre sangen 👆👆


Jeg havde i smug spurgt Nick om William ville komme i aften. Nick sagde at det gør han bestemt ikke. Han har ikke været i skole siden snestormen, og han vil ikke komme i kontakt med Nick eller de andre drenge...

Bilen stopper og vi stiger ud...
Skolen ser lidt creepy ud om aftenen, hvor der ingen elever er, udover dem som fester for vildt, og ikke laver skole-relaterede ting.... Det ser helt forladt ud.... Sørgeligt....

 Vi træder ind. Par efter par. Først Louise og Nick. Derefter Cameron og Sasha. Så gik Milla med James. Caleb vikler sin arm ind i min. Vi giver hinanden et lille smil og går ind. Alle danser og har det sjovt. Der er en dj. Der er fotografer og en del punch. Jeg er vild med dekorationerne! Der hænger snefnug og snekrystaller ned af loftet. Væggene er dækket af hvid, blå, og lyseblå du, men en del glimmer på. Hele salen har en dejlig varm temperatur og alt er bare perfekt!

Der har indtil videre været EN DEL kedelige sange.... Jeg forstår ikke hvordan folk kan danse til dem... Endelig kommer der en fantastisk sang! Perfect med One Direction!... Min (næsten) favorit sang! ARRGHH! Caleb kom hen til mig, med hånden fremme.

"Kan jeg have denne dans frøken?" Spørg Caleb og bukker sig ned. Han tager hånden frem, og jeg ligger min hånd i hans. "Med glæde Sir" Siger jeg, og holder mit grin inde. Han kysser min håndryk og føre mig ud på dansegulvet. Han kommer tættere og tættere på mig. Han smiler med sine øjne som er rettet mod mig.

"Du ser virkelig smuk ud i aften" Hvisker han i mit øre. Vent? Han flirter ikke med mig, vel?! Nej... han er bare venlig. "tak i lige måde" Siger han med et kækt smil. Hans hænder er langt oppe af min ryk. Jeg kan mærke de kravler længere og længere ned. Alt for langt ned. Hvad gør jeg!!!!

Han læner sin ene hånd på min ryk, mens den anden bevæger sig min min røv. Han hiver mig hurtigt hen til sig, og vores ansigter var så tæt at vi kyssede. Omg! Hvad gør jeg!!! Jeg kan ikke lide Caleb, jeg kan lide William!!!!

Jeg skubber mig hurtigt væk fra ham... Hvad skulle jeg ellers gøre? Jeg vil ikke sårer ham... men det føles bare helt forkert at kysse med Caleb... Jeg ved ikke om han havde tænkt sig at jeg kyssede ham tilbage, men det gjorde jeg ikke...

Jeg ved ikke om Caleb blev irriteret, nervøs, pinlig eller bare akavet men han havde ret så travlt med at komme væk herfra. Jeg tog mig til hoved af argh-hed. Hvad skulle jeg ellers gøre?? Jeg kunne ikke bare lade ham kysse mig! Jeg blev nødt til at skubbe ham væk! Er han nu sur på mig? Det er jo ikke min skyld jeg ikke føler mere end venskabelige følelser for ham! Er det? Nej! For hvis jeg bestemte ville jeg jo heller ikke være forelsket i William... Men det er jeg...

Jeg så han løb forbi mig, men jeg så ikke hvilke retning.... Højre eller venstre? Jeg prøver lykken og løber mod ventre. Omg det er svært at løbe i høje hæle, holy moly! Shoutout til piger der går med dem til hverdag! 

Jeg ved ikke om jeg er ved at blive dehydreret for jeg tror jeg hallucinere... Jeg vil væde mine fulde fem på at jeg lige så William. Ja. William Lachowski... Eller måske var det vare Caleb! Jeg løber i den retning og råber så højt jeg kan "CALEB!!! CALEB!!!" Man skal kraftedeme råbe højt, når dj'en er sååå høj og der er sååå mange mennesker der larmer på samme tid! 

I'm a fighter // f.l.Where stories live. Discover now