«Sindsyge veninde»

2K 53 0
                                    


Vi har smidt ALT mit tøj på sengen, og lidt på gulvet. Jeg er lige nu igang med at lave bunker. Den ene bunke er tøj jeg skal 'smide ud'. Så er der en bunke jeg 'donere', og selvfølgelig en bunke der hedder 'beholder'. Jeg har kraftedeme meget tøj, hvordan kan alt det være i mit skab??? Mens jeg sortere bunkerne, hænger Sasha de lige så fint op i mit skab.

Vi hører døren går op. Jeg ville gå ned for at se hvem det var, men Sasha afbrød. "Nejnej det ser jeg" Siger hun og løber ud af mit værelse. Min mobil ringer. Det er Felix. "Hey lex... længe siden" Siger jeg, og trykker på medhør knappen, så jeg kan ordne mit tøj imellemtiden.

"Ja hey Sel, længe siden... Jeg tænkte" Både Felix og jeg blev stille da vi hørte utydige ord, og smadrende gemstande. "Hvad var det?" Spørg Felix. Nu fortsætter larmen. "Jeg må gå... ses" Siger jeg, og slutter samtalen.

Jeg løber ned af trappen, og ser at Sasha har slået Mark. åhh Mark er hjemme. Vent, MARK ER HJEMME!! Der er en vase der ligger i smadrer på gulvet. "What the hell" Udbryder jeg. Der er had i Sashas øjne. "Okay, Sas.. og Mark. Slap af. Det her kan ikke fortsætte sådan her.... I bliver begge nødt til at..." Siger jeg, og prøver at dæmpe stemningen med min hænder der bevæger på op og ned i luften.

"Vi bliver nødt til hvad??? Han var mig fucking utro.... md din fucking DRENGE ven.... Det kan godt være du tilgiver det her, men det gør jeg kraftedeme ikke" Udbryder hun. Jeg sukker dybt. "Undskyld, ja undskyld... Jeg forstår... men det giver dig ikke retten til at slå ham og ødelægge huset" Siger jeg med en dæmpet stemme. "A) Jeg slog ham fordi han fortjente det... b) jeg smadrede ikke vasen, det var Mark.. c) jeg går hjem nu" Siger hun, kigger ondt på Mark og går op for at hente sine ting. 

Jeg prøvede at overtale hende til at blive, men jeg kan jo ikke tvinge pigebarnet mod sin vilje til at overnatte....

"Mark!!" Udbryder jeg vredt. "Hvad? Jeg kom ind i mit eget hjem, og bliver overfaldet af din sindsyge veninde" Siger han, og samler glasskår op. "Hvad havde du forventet.?? Du behandlede hende som et lejetøj... Mark... Havde du forventet hun havde købt roser til dig?" Spørg jeg medet suk...

"Jeg kunne ikk gør andet! Jeg vil jo ikke hades af andre fordi jeg er hetro, vel!" Udbryder han, og smider de værste glasskår ud.
"Det retfærdiggøre intet"  Og med det sagt, smutter jeg op på mit værelse. Jeg kan mærke Marks øjne stirre på mig da jeg går op af trappen. 

Da jeg skulle til at smide mig på sengen, ser jeg den STORE tøjbunke på min åhh så dejlige seng... Jeg er tvunget til at rydde op.. Argh!!! Hvorfor gik Sasha også? Nu tager det dobbelt så lang tid!!!

...

Jeg ser på mit rene skab, med rent, sorteret tøj i. Det er en dejlig følelse... Jeg er smadret, men det er dejligt endelig at få det ordnet.

Jeg smider mig på sengen og lukker øjnene for at sove forevigt. Det har jeg brug for! Min mobil brummer.... åhh det er så hårdt at være såå populær. "Skal jeg købe mælk ind?" Står der, beskeden er fra min onkel. Jeg ved ikke om vi mangler mælk, så skriver bare 'ja'.

Jeg ser jeg har 3 ulæste beskeder:
C = Caleb, S = Selma.

C: Spørg ikke hvordan, men jeg har fået dit nummer 😉

C: Ved godt det ret creepy sagt, men det ville jo være sært ikke at have sin kones tlf nr.??👍😘

C: Det er forresten Caleb😁😎💖

S: Det havde jeg godt gættet...😂💖

C: Nåh så nu spiller man kostbar huh?😘

S: Wtf haha.... jeg er bare ikke så desperat som dig din skid 😜🤞

C: Huuuh! Så du vil skilles??!!😢🤦💕

S: Du er så sørgelig haha 😎😂💖

C: Men du er det eneste jeg har elskede!!!💕💕💕

S: omg du er ynkelig! Fint, vi bliver sammen 😂


Hvad skulle jeg ellers skrive?! Han er bogstavelig talt forvirrende.... DEN DRENG GIVER INGEN MENING!!


C: Såå nu hvor det problem er løst... hvad laver du?😜😘

S: Jeg er alene, og prøver at sove, men kan ikk💖💖

C: Jeg keder mig også😢❤

S: Vil du komme over?😉😎

C: Er der om 5 min💋💋

I'm a fighter // f.l.Where stories live. Discover now