✔️Prolog

152 8 0
                                    

Omul este fiinta visătoare ce nu isi dorește decât un singur lucru: sa aibă o viață perfecta și fericita. De multe ori trebuie sa facem multe sacrifici. Timpul câteodată ne ajuta, dar de cele mai multe ori ne încurcă. Mereu trece repede când suntem fericiți, iar când suntem triști durează secole.

Cea mai mare provocare este sa te joci cu propriul tău destin. Nu toți cred în destin, ci în coincidente. Dar oare totul este o coincidenta? Adevărul e, ca nimeni nu știe ce se va întâmpla cu el insusi sau cu persoanele la care tine .

Omul este un cautator, mereu va cauta ceva. Cauta fericirea, bucuria și toate stările de bine, dar cel mai important lucru ce trebuie cautat este IUBIREA. Cea fata de familie, prieteni sau chiar fata de persoana iubita. Este cel mai important sentiment fără de care, omenirea nu ar mai exista.

Iubirea adevărată se întâlnește o singura data în viața. Aceea iubire care, te face să razi, sa plângi și sa stai pana târziu pentru a vorbi la telefon cu aceea persoana, simțind mii de fluturi în stomac.

Nu poti adormi pentru ca gândul iți este ocupat numai cu imaginea sa. Visele cu cei doi prind viață în somnul unde nu poti ajunge. Este somnul dulce si adanc in care intra visele cu voi fericiti si imbratisati iubindu-va fara bariere. Dar cand te trezesti, te loveste crunta realitate, care va separa prin clasa sociala, barfe, minciuni si diferite persoane. Sentimentele sunt legea firii. Iubim si uram cu aceeasi pasiune si intensitate. Noi nu cautam sentimentele, ci ele pe noi. Continam sa iubim fara sa ne pese de timp. Timpul poate fi confident, aliat sau chiar dusman. Multe se schimba, chiar si oamenii, dar trecutul este acolo oricat am vrea sa scapam de el. Si mereu este cineva sau ceva care ne va aduce aminte de el si il va folosi ca o arma ca sa ne doboare.

Oamenii, lucrurile sau amintirile pot sa ne provoace rani adanci, care sa ne ravaseasca, dar noi trebuie sa fim puternici si sa nu ne lasam doborati.

Nu trebuie sa lasam destinul sa ne doboare! Noi trebuie sa-l schimbam in favoarea noastra.

Nu inceta sa visezi.... Nu inceta sa crezi... Nu inceta sa speri... Si niciodata nu spune niciodata! Visele pot deveni realitate!

NEVER SAY NEVER

Never Say Never(Fanfiction JB)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum