Roxy.Pov
-Iesi afara! Imi spune el dur.
-Ce? Ma dai afara pentru ca te-am trezit? Esti un tâ...
-Am spus sa iesi dracu afara! Spune ridicandu-se rapid tragandu-ma afara din camera alergand pana la capatul holului. Acesta ne arunca pe amandoi pe jos punandu-mi mainile la urechi. Nu stiam ce se intampla.
*****************************************
-Cine ar vrea sa facă asta? Îl întreb nervoasa din cauza ca puteam muri.
-Cine crezi? Spune lăsând sa iasă frustrarea printr-un oftat în timp ce conducea. Am mulți dușmani, care clar nu vor ca eu sa trăiesc. Și sincer nu ii condamn. Mă simt ca un gândac care ar trebui strivit. Ar fi fost mai bine lumii dacă nu as fi existat. Spune căutând în geaca pachetul de țigări.
Odată găsit își ia mainile controlând volanul doar cu piciorul. Se uita intre pachet și strada încât sa nu facă accident. Clar, nu ne trebuia și asta pe lista noastra de probleme. Si-a scos o țigară pe care a aprins-o rapid. A tras un fum tinându-l un timp, după dandu-i drumul intr-un perfect inel de fum ce a invadat mașină numai decât.
Acesta, simitind asta a crăpat puțin geamul lăsând fumul sa iasă continuând sa fumeze. Sa înțeleg ca așa se elibera. Găsesc asta ca fiind foarte sexy. Dar nu asta trebuie sa fac acum. Nu la asta trebuie să mă gândesc.
-De ce spui asta? Mie, de exemplu, nu mi-ar fi fost deloc bine, Jason. Crezi ca eu as mai fi fost așa fericita? Tu ești îngerul din viața mea. Spun cu sinceritate.
-Eu? Ingerul din viața ta? Spune pufnindu-l un ras sarcastic. Ești chioara sau ce? Spune oprind rapid mașină. De când am apărut în viața ta ti-am creat numai probleme. Nu vezi? Eu nu sunt un înger, sunt un demon. Eu sunt întunericul din care nu poți scăpa. Iar tu... Tu ești lumina din viata mea pe care nu o poate stinge nimeni si nimic. Sunt atât de norocos ca te am în viața mea. Dar sunt un pericol pentru tine și oricât de mult te-as iubi trebuie sa te las în pace. Nu ești în siguranță când ești lângă mine.
-Ce? Nu! Spun eu hotărâtă incruntandu-ma. Tu esti totul pentru mine. Nu vezi? Spun lundu-i mainile in ale mele. De cand ai apărut în viața mea am învățat ce este iubirea. Pana sa apari tu nu am simtit asta pentru nimeni. Chiar nu vezi asta? Te iubesc atât de mult, Jason! Tu nu ești un pericol pentru mine. Știu ca vom rezista. Ok? Spun privindu-l in ochi. Puteam sa plec oricând, dar nu am facut-o. Te rog sa nu mai gândești așa, bine? Îl întreb inocent.
-Și eu te iubesc, babe. Acesta își pune mâinile pe obrajii mei tragandu-ma mai aproape pentru un sărut.
****************************************
-Ce cautam aici? Spun privind cimitirul pe care l-am vazut și ieri.
-Pai... Spune frecandu-si ceafa. Mai ști când mi-ai spus ca vrei sa afli trecutul meu? Am dat din cap in semn ca îmi amintesc, iar acesta continua. Sunt pregatit sa iti spun tot. Am încredere în tine, baby. Spune pupandu-ma pe frunte. Haide. Spune lundu-ma de mana indreptandu-ne spre intrarea în cimitir. Nu vei pati nimic, crede-ma. Imi șoptește acesta in ureche.
Mergem pe alee trecând pe lângă diferite morminte. După câțiva pași ne oprim în fata unor 2 pietre funerare. M-am uitat cu atenție și am zărit scrise 2 nume: Jeremye McCann și Pattie McCann. M-am uitat cu tristețe spre Jason înțelegând a cui erau mormintele.
-Jason, murmur eu mangaindu-l pe spate. Imi pare nespus de rău. Spun abtinandu-ma sa nu plâng. Nu trebuia sa te stresez sa îmi spui adevărul. Imi cer scuze.
Acesta stătea și se uita in jos și puteam sa spun ca în ochii lui se aflau lacrimi.
-Nu-i nimic. Spune cu o voce ragusita. Eu am vrut sa iti spun. Din moment ce însemni atat de mult pentru mine, trebuie sa afli. Nu vreau sa trăim în minciuni. Imi spune sincer.
CITEȘTI
Never Say Never(Fanfiction JB)
Fanfiction#476 în Fancfiction Nu trebuie sa lasam destinul sa ne doboare! Noi trebuie sa-l schimbam in favoarea noastra. Nu inceta sa visezi.... Nu inceta sa crezi... Nu inceta sa speri... Si niciodata nu spune niciodata! Visele pot deveni realitate! NEVER...