Jason.Pov
Canada, pazea ca vin. Ma intorc. Chiar mi-a fost dor de tara natala. Am multe amintiri acolo cele mai multe dintre ele fiid neplacute.
Ma gandeam cum o sa fie ziua de maine si am adormit...
************************************
Roxy.Pov
Dimineața mă trezesc din cauza soarelui care intra prin Perdelele astea. Dacă eram în camera mea clar nu intrau. Eu am o culoare mai închisă. I-a stai.......camera mea!?! Asta nu e camera mea. Unde naiba sunt? Mi-am deschis cu greu ochi încercând sa analizez camera. Era o camera de hotel cred, ..... sau ceva. Camera era mobilata cu gust, ce-i drept. Culorile ce predomina erau gri, bej și alb.
Amintirile au dat navala peste mine. Abia acum mi-am dat seama cu adevărat ce caut eu aici. Încerc sa mă ridic,dar nu pot. Parcă ceva mă tine sau mai bine zis cineva.
Imi intorc capul dand de Jason care dormea ca un înger, ceea ce nu este. Nu vreau sa fiu rea, dar mna e adevărul.
M-am hotărât sa nu îi stric somnul. Măcar atât bine sa fac și eu. Clar dacă m-as fi ridicat, s-ar fi trezit pentru ca are o mana pe mine si e a naibii de grea.
Nu am observat asta pana acum, dar tipul ăsta e perfect. Nu pot sa cred. Il vad cum își mișcă încet capul, semn ca se trezește. În sfârșit.
-Neata. De ce nu mai trezit? mă întreabă acesta cu o voce ragusita și foarte sexy.
Offfff. Ce minte am. Mai taci. Mă cert eu cu constiinta mea. Recunoaște ca îl placi. Niciodată.
-Nu am vrut sa te trezesc. Dormeai atât de frumos. îi spun eu.
Patetic, Roxy. Jalnic.
-Adică te-am lăsat sa dormi păreai obosit. Și oricum când ești treaz esti cam enervant. Și clar nu aveam chef sa mă cert cu tine.
Pe acesta îl pufnește rasul, care umple imediat începerea. Aveau un ras atât de frumos și molipsitor încât nu mă puteam abține sa nu zâmbes și eu.
-Eu enervant!?! Eu? Never! a spus acesta arătând spre el.
-Never say Never. Deci da, esti foarte enervant.
-Nah. Cea enervant ești tu! Imi faci nervi praf de cand te-am cunoscut. Dacă ai fi in locul meu nu ai rezista. Ești cea mai cicalitoare persoana pe care o cunosc. Și crede-ma am cunoscut mulți oameni. îmi spune acesta cu zâmbetul pe buze uitandu-se drept în ochii mei.
-Du-te dracu. am spus aruncând cu o perna in el, după ridicandu-ma din pat stiind ca va riposta.
-Ne. Am mai fost acolo. Nu e nimic special. Sa vezi ce îți fac când te prind! a spus începând sa alerge după mine cu perna.
Eu m-am îndreptat spre baie. Jason a aruncat cu perna fix când închideam ușa de la baie.
-Nu mai nimerit, prostule. îi spun cu o voce de copil mic.
-Sa vezi ce o sa iti fac când te prind! mă amenință acesta de după ușa.
-Nu o sa imi faci nimic. ii spun încercând sa încui ușa de la baie.
Mă uit după încuietoare, dar ce sa vezi. Nu exista. Halal hotel. Așa de luxos și nu au bani de o încuietoare.
-La naiba. Jason, alt hotel nu ai găsit? îl întreb furioasa.
-Nu e hotel, e motel. mă corectează acesta cu nesimțire. Dar de ce spui asta, baby girl? Nu îți convine? Vroiai mai luxos?
-Baby girl, pe bune?
-Yep. Nu îți place? Îmi spune încercând sa deschidă ușa de la baie.
Maiculita. Nu am deloc forță. Nu o sa mai pot sa țin mult ușa asta.
Jason a intrat repede în baie. Eu incerc sa mă dau mai în spate. Cine știe ce are de gând? Observ ca are un rânjet tampit pe față.
-Unde fugi, baby? Nu îți fac nimic. imi spune acesta apropindu-se de mine periculos de mult de mine.
-Iac. Jason, ești în boxeri. spun punandu-mi mainile pe ochi.
Acesta m-a prins în brațele sale musculoase și m-a ridicat în stilul miresei punandu-ma în pat.
-Ești pregătită să plătești? Îmi spune acesta râzând.
-Pentru ce?
-Mi-ai stricat freza. Nimeni nu-mi strica freza. spune cu o voce de copil.
Acesta începe sa ma gâdile. Rasul meu era singurul ce deranja linistea din camera. Jason, începe și el sa rada.
Jason.Pov
-Spune ca iți pare rău și mă opresc. ii spun uitandu-ma la fata ei roșie din cauza rasului.
-Niciodata.
-Bine. Atunci rasul o sa te omoare.
Wtf? Cum a sunat asta. Sincer nu am văzut niciodată un zâmbet mai frumos ca al ei. Și mă bucur ca eu sunt motivul fericirii ei. Și voi încerca să o fac sa zâmbească mereu. O iubesc mult, chiar dacă e foarte cicalitoare în unele situații.
-Bb-i-ne. Oprește-te! îmi spune intr-un sfârșit. Imi pare rau......spune uitandu-se la mine pufnit - o rasul, ca ești așa un mare prost.
-Poftim?spun eu razand.
-Nu pofti ca ți se apleacă, McCann. Ce acum nu mai auzi bine? În plus nu aveam cu sa iti stric freza. Era deja stricata din moment ce abia te-ai trezit.
Adevărat. Nu pot sa cred.
-Bine. Bine. Spune eu cu mâinile sus în semn de predare ridicandu-ma din pat.
Roxana nu se misca din loc. Doar stătea și se uita la mine.
-Ce aștepți? O intreb eu vizibil derutat.
-Sa mă ridici tu? A spus aceasta. Tu m-ai pus în pat tu mă ridici! I'm Queen. Mi-a spus aceasta superior întinzându-mi mana.
- You are my Queen. Only mine. I-am spus ridicand-o.
Am lipt-o de mine începând sa o sărut. Știam ca aveam sa îmi primesc o palma zdravănă după. Dar merita. Ceea ce m-a surprins e ca și acesta mi-a răspuns la sărut punându-si mainile după gatul meu. După câteva secunde s-a desprins din sărut uitandu-se la mine zâmbind. I-am zâmbind și eu uitandu-ma in ochii ei ciocolatii. Aceasta m-a îmbrățișat șoptindu-mi:
-You are my King.
Nici nu știe cât de fericit m-a făcut. As fi stat așa toată viața mea. Dar clipele mele fericite nu pot dura mult. Nu în viața mea pentru ca eu sunt Evil. Și clar nu pot sta și eu un pic liniștit.
Roxy.Pov
Un sunet puternic m-a făcut sa rup îmbrățișarea. M-am intors speriata spre, Jason.-Trebuie sa plecam. a fost tot ce mi-a spus el.
Acesta s-a repezit sa se îmbrace. Din buzunarul pantalonilor a scos un pistol verificând dacă mai avea gloanțe. Mi-a prins repede mana tragandu-ma spre liftul motelului.
-McCann! s-a auzit o voce din spatele nostru
CITEȘTI
Never Say Never(Fanfiction JB)
Fanfic#476 în Fancfiction Nu trebuie sa lasam destinul sa ne doboare! Noi trebuie sa-l schimbam in favoarea noastra. Nu inceta sa visezi.... Nu inceta sa crezi... Nu inceta sa speri... Si niciodata nu spune niciodata! Visele pot deveni realitate! NEVER...