Jason.Pov
-Ea este Hailey. Hailey Jenner.....Fosta mea iubita. Ii spun Roxanei.
Aceasta când a auzit si-a îndreptat privirea spre podea. Parea trista și se gândea la ceva.
Oare este geloasa pe Hailey? Mă place? Da, asta e ea chiar mă place. Nu pot sa cred. Adevărul e ca și eu simt ceva pentru ea. Dacă nu îmi pasa de ea, nu îmi mai ceream scuze, nu ?
Roxy.Pov
Nu puteam crede ce îmi spusese Jason. Dar totuși e normal. Adică, de ce s-ar uita el la una ca mine?
-Roxy, la te te gândești? M-a intrebat Jason trezindu-ma la realitate.
Am vrut sa inventez ceva, dar am fost salvata de clopoțelul ce anunța sfârșitul orei.
-Imi pare rau, Jason. Trebuie sa plec. Ne mai vedem. I-am spus ieșind repede din clasa.
M-am indreptat spre dulap punandu-mi cărțile și mergând la baie.
Ajunsa acolo m-am spălat pe mâini. În baie a intrat grabita o fata. Era foarte frumoasa. Avea o nuanță de un blond închis la par, ochi căprui și avea un ten deschis la culoare si foarte fin. Pe mâini se puteau observa câteva tatuaje. Era machiata și data cu un ruj roșu care îi contura perfect buzele. Purta un top în dungi negre cu alb și o fusta roșie. Era frumoasa ce-i drept.
Acesta s-a îndreptat spre oglinda scotandu-si din geanta rimelul aplicand un strat.
Mi-a observat atenția și s-a întors spre mine zâmbind.
-Hey, eu sunt Serena. Tu trebuie sunt fi Roxana Smith dacă nu mă înșel, nu ? Mi-a spus aceasta întinzându-mi mana politicoasa.
-Da, așa este. I-am rapuns zâmbitoare dand mana cu aceasta.
-Încântată. Mi-a spus acesta retragandu-si mana. Vrei sa mergem sa luam masa de prânz împreună?
-Sigur.
Ne-am îndreptat spre cantina scolii. Era destul de mare și spatioasa unde cred ca încap toți elevi. După ce ne-am luat mâncarea, ne-am așezat la o masa. Toți elevi se holbau la mine și mă simțeam incomod ce-i drept.
Cred ca Serena a observat jena mea și mi-a spus:
-Se holbează cam mult dar incearca sa-i ignori. Așa fac de fiecare data cand apare un nou elev în liceu. Nu vreau sa superi sau ceva, dar se zvonește ca ești împreună cu Jason McCann este adevarat? Mi-a maturist aceasta cu aspteptand raspunsul meu.
Nu ma aspteptam sa ma intrebe asa direct. Dar mai mult, nu ma aseptam sa se zvoneasca asemenea baliverne despre mine si Jason. E ridicol.
-Nu suntem impreuna. Suntem doar amici, cred. De fapt habar nu am daca suntem macar prieteni. Cand l-am vazut prima oara nici nu il suportam si crede-ma ca sentimentul este reciproc. I-am spus foarte sincera.
-Aaaa, ok. Ce bine!!!!Ma bucur. Imi spune aceasta fericirea aparandu-i pe chip.
Ce tot spune. Este fericita ca nu sunt impreuna cu Jason pentru ca ea il place si vrea sa fie cu el nu? Alta expicatie nu am. Nici nu stiu de mai stau sa imi pierd vrema cu ea. Asa ceva. Jalnic nu ma asteptam. Dar nu trebuie sa ai incredere in oameni, mai ales in cei necunoscuti.
-Cum iti permiti? O intreb furia facandu-si aparitia. Cum ai tupeul sa vi sa te imprietenesti cu mine si dupa sa ma intrebi niste cacaturi de barfe care sse zvonesc in liceu? Iar dupa incepi sa te bucuri ca nu sunt cu Jason. De ce te bucuri? Pentru ca vrei sa fugi imediat la el? Vrei sa fi iubita lui, nu? Pai, spune-mi dracu direct ca dispar si te las sa iti traiesti visul fericita. Mi-am spus discursul tipand la ea si toti elevii aflati acolo uitandu-se la maine mirati.
Serena era mirata de tot ce i-am putut zice, dar tot i-am putut auzi glasul disperat zicand ca nu e ceea ce cred eu.
Am iesit fara a mai asculta minciunile ei in curtea liceului nevrand sa vorbesc cu nimeni. M-am asezat pe o banca din curte si am incercat sa ma linistesc. Clar nu o sa incep sa plang, nu pentru Jason.
-Roxy............
CITEȘTI
Never Say Never(Fanfiction JB)
Fanfiction#476 în Fancfiction Nu trebuie sa lasam destinul sa ne doboare! Noi trebuie sa-l schimbam in favoarea noastra. Nu inceta sa visezi.... Nu inceta sa crezi... Nu inceta sa speri... Si niciodata nu spune niciodata! Visele pot deveni realitate! NEVER...