✔️Capitolul 7: Sansa;;)

82 6 0
                                    

Roxy.Pov

Eu nu știam ce sa zic. Sa îi mai dau o șansă după toate astea? Ar merita după tot ce mi-a făcut? Inima îmi spunea sa îi mai dau o șansă, dar creierul îmi spunea ca mi-a făcut prea mult rău și ca ar trebui sa-l îndepărtez si sa îmi văd de viață mea.

M-am uitat încă o data in ochii lui Jason care atat rugători cu privire la a-i mai da o șansă.

Am tras aer în piept si nesigura pe alegera mea i-am spus:"Jason, uite." Mi-am muscat buza de jos fiind stresata. " Nu știu dacă fac bine ceea ce fac, dar îți mai dau o ultima șansă." Spun uitandu-ma la fata sa.

A stat pret de cateva secunde nemiscat parca neauzindu-ma. Dupa cateva secunde a facut un lucru la care nu m-am asteptat. Efectiv m-a tras intr-o imbratisare calduroasa razand. Nu pot sa cred. Avea un zambet minunat. Am inceput sa rad si eu de bucuria sa.

"Îți promit ca nu o sa iti para rau!" Mi-a soptit Jason.

Sper si eu ca am facut ceea ce trebuie. Sper ca nu voi regreta. Daca inca cineva ma va mai face sa sufar stiu ca nu voi mai rezista.

************************************

Ajunși în parcarea scolii, Jason mi-a deschis portiera si mi-a prins mana indreptandu-ne spre clasa. Se pare ca avem aceleași ore azi.

Toți copii aflați aici se holbau mai rău că la mașini străine. În gândul meu:"Ce? Nu aveți bani pentru televizor. De as putea, i-as da în judecata."

În fine. Se pare ca prima ora am matematica. Iubesc materia asta. Puteti nota sarcasmul.

Eu și cu Jason ne-am așezat în prima banca pentru ca diriginta, mai bine zis baba cloanta ne-a spus ca așa o sa stăm tot anul. Mie îmi convine. Nici în clasa nu puteam scăpa de privirile suspicioase si susotelile enervante ale tâmpiților mei colegi. Retardatii.

Jason.Pov

O văd pe Roxy adancita in ganduri si total pierduta de realitate. Sprâncenele ei erau încruntate și puteam spune cu ușurință ca o enervează ceva.

"Roxy, ești bi..." Voiam sa o intreb, dar vorbele mele au fost retezate de i voce pe cre speram sa nu o mai aud niciodata. O voce mult pre pitigaiata pe care speram sa o uit.

"Bună, Jason." A spus scorpia căreia i-am zis sa nu se mai apropie de mine. Dar mna. Parcă e săptămână nu îl asculta pe Jason McCann.

Tâmpita. Cum are curajul sa îmi vorbeasca? Bine, poate a fost iubita mea timp de un an și știe ca a însemnat mult pentru mine și ca am iubit-o mult, dar acum dragostea s-a transformat în ura. După ce m-a trădat, înșelat și mintit cum mai are tupeul sa vorbească cu mine? O urasc din tot sufletul meu. Dacă ea crede ca am uitat de toate, se inseala amarnic.  Va veni ziua cand va plăti.

"Dispari si sa nu te mai văd vreodata, Hailey. Poți sa uiți ca mă cunosti." Ii spun dur și nervos, abtinandu-ma sa nu o i-au la bătaie.

Roxy.Pov

Il vad pe Jason cum își încordează maxilarul la vederea unei fete. Se uita cu ura la ea și pot spune ca se abține sa nu îi traga una. Nu stiu de unde o cunoaște sau ce au avut se împărțit, dar o sa aflu.

Privirea lui era înspăimântătoare, ochii lui de culoarea caramelului fiind acum întunecați și negri.

Aceasta ii raspunde parcă nefiindu-i frica deloc.

"Jason, mă rănesti!" Spune cu prefecatorie si cu mana la inima. "Știu ca încă insemn ceva pentru tine. Imi pare rau! Haide, vino! Nu sta lângă parașuta asta." Continua cu tonul ei de diva.

Toata actiunea ei de cand am vazut-o a fost o totala minciuna de prost gust.

"Vezi-ti dracului de viață ta de curva plastifiată ce ești! Cine te crezi?" I-o tai deja nervoasa, nefiind capabila sa mai aud un cuvant din gura ei.

"Hailey, dispari naibii! Nu pricepi?" I-a spus Jason ridicandu-se si tragand-o brutal de mana spre ieșirea clasei.

Acesta a inbrancito si s-a apropiat de urechea ei spunându-i ceva în sopta ce nu am putut auzi. Expresia fetei era de nedescris. Era îngrozită, infiorata și împietrise instant. Habar nu am ce i-a spus, dar as vrea sa aflu. Jason intra mândru în clasa cu un rânjet imens asezandu-se înapoi la locul sau.

"Cine era fata aceea, Jason?" Astea au gost singurele cuvinte care au reusit sa imi paraseasca gura. Mintea mea nu se putea gandi decat la numeroasele mele intrebari neavand prea multe raspunsuri. Situatia asta pare destul de incalcita.

Privirea sa mandra cu care intrase inapoi in clasa disparu fiind cuprinsa de una serioasa si puțin nervoasa.

Uitandu-se la mine cu ochii goi lipsiti de orice emotie reusi sa spuna cu greu doar o singura propozitie. "Ea este Hailey. Hailey Jenner..."

Never Say Never(Fanfiction JB)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum