"Cfare po ben? Duhet te ikim te ata."
"Dhe pak te lutem."
"Ehm..."
Ai e kishte mbeshtetur pas murit, duke u afruar akoma dhe me shume. I kishte vene njeren dore te floket duke e ledhatuar lehtesisht ate, ndersa tjetren ne faqe. Duke ledhatuar lekuren e saj prej porcelani, aq te embel dhe perfekte. Ajo e kishte mberthyre me te dyja duart nga beli, duke e gudulisur here pas here. Ndjente fytyren e tij te paster dhe, po ajo ishte perfekte. Dhe ai kastile e kafshonte ne buze.
"Hej kjo eshte e padrejte."
"Po po,dhe ajo qe me ben ti e padrejte eshte." -Me nje qeshje djallzore.
"Por, eshte shume e bukur. Dhe ajo e qeshura jote djallzore eshte kaq...te le ne vend...
"Fiks e the, eshte shume e bukur. Prandaj e bej dhe une."
Ndjenin shijen e embel te buzeve te tyre, ndjenin shijen e lene pas nga ato buze, ku ishin gershetuar. Prekja e tyre, ndesija e atij momenti, emocionet qe percilleshin nga mendja ne mendje, nga shpirti ne shpirt, nga trupi ne trup, nga zemra ne zemer dhe nga buza ne buze. Koridori po zhdukej, shkallet nuk po dukeshin me, muri u zbeh, koha u ndale, mendjet e tyre u perqendruan te njeri-tjetri. Disa rreze te arta te pastra te diellit, te perkedhelura dhe me nuanca te tjera. Pershkruanin ambientin dhe e ndriconin ate, dhe duke perfundruar te fytyra, syte, hunda, floket, trupi, buzet e tyre te gjithckaja e tyre. Sikur dhe djelli donte ta bente dhe me te bukur ate momentin per ata te dy. Nuk flisnin ishin puthjet, kafshimet e lehta, ledhatimet, prekjet qe flisnin per ata te dy. Te dy qeshinin, qeshnin dhe kafshinin buzet e njeri-tjetrit. Ndalonin me sekonda dhe shikoheshin ne sy, te dy shikonin pasqyrimin e tyre ne syte qe kishin perball. Shikimi dhe syte jane gjithcka, dhe eshte shume e vertete. Sepse syte bejn te mundur qe shikimi, te tregoj ate qe goja nuk mund te thote me fjale. Percjell shume gjera, emocionet qe permbahen brenda. Ka thellesi shume te fuqishme, kuptime te shumellojshme dhe ngjyra unike. Mund te kishin kaluar 5-10 minuta, por atyre u duk sikur kishte kaluar 1 ore.
Nuk donin, keto dite as qe nuk do ti mjaftonin te dyve. E dinin, e dinin qe nuk do ishin si tani, si kane qene se bashku. Eshte gjeja me e keqe qe mund te ndodhi, kur nuk e ke personin e zemres afer. Ndjenja e te priturt te vret, duke te shkaterruar te gjithin. Te perpin nervat dhe te ushqen stresin, te vjen mos te duash as jeten, nuk do te beshe asgje prej asgjeje. Rri........rri dhe shikon vendet ku keni ndenjur se bashku. Kujton cdo frank sekonde qe keni perjeruar se bashku. Jeta.....por jeta.......eh jeta, e cfare eshte jeta kur nuk ke ate qe do prane? Genjeshtra, perbuzje, zbrazetira, e padrejte, vetem gjera idiote. Nje mix kujtimesh te mbidhen ne koke, qe te bejn te futesh ne mendime akoma dhe me te thella. Duke te shkeputur nga realiteti, duke bere te mundur te kapesh sadopak pas fijeve te momenteve, kujtimeve, emocioneve me ate. Dhe pastaj.....pastaj kthehesh ne realitet hape syt, dhe ai/ajo nuk eshte aty me ty. Uleret, berrtet, qane, humbesh ne dhimbje, vuajtje, merzitje. Por kjo fatkeqsisht nuk e kthen mbas ate. Perpiqeshin qe keto dite ti shijonin ne maximum, por cfare te benin? Cfare te benin? Nuk donin por e pranonin kete fakt, qe do largoheshin nga njeri-tjetri. Si ka mundesi qe gjithmone ndodhe ne momentet me te bukura qe kalon me ate, eshte ajo frika sado e vogel por eshte. Qe do jete gjithmone keshtu? Do kete momente te tjera si keto, te dy bashke? Mendimet....mendimet te vrasin ndonjehere aq shume, sa eshte pak e veshtrire te shkeputesh dhe te jeshe serish ne realitet. Por cfare te beshe?........Ata nuk do flasin me....ata nuk do flasin me....pse? Ne cdo kohe, vend do pikturohen, vizatohen, paralizohen ne mendjen e tyre. Duke bere te mundur qe imazhi kryesor te jete ai, ajo, ata te dy ata se bashku. Ishin humbur duke shijuaj buzet e tyre, u shkepyten pak nga njeri-tjetri duke marr fryme me vrull dhe ndenjen disa minuta ashtu kur...
STAI LEGGENDO
4 Stinet
RomanceRipublikimi 3. 20. 2018 8:50 PM Yjet jane gjithmone deshmitar te dy personave, cdo grimce dashurie qe lind ngrihet ne qiell dhe ndricojn pergjithmon si yje. Nese nje trup kur preket dhe ndjen elektricitetin nese syte shendrijn kur e shikojn...