Eg kjente spenningastige imeg! Idag var dagen,idag var den dagen eg skulle på audition for og vere danser til Justin Bieber! Gud så morosomt det skulle bli om eg kom med! "Vi må dra no!" Ropte mammaen min nedante fra. Eg la fra meg det eg hadde ihand og løp bort til veska mi. Telefon,nøkler og lommebok er det viktigaste. Eg la veska over skuldra mi og sprang ned trappa. Eg møtte mamma på vegen." Gleder du deg?" Spurte ho." Veldig"sa eg og sprang inn på kjøkkenet og henta drikkeflaska mi med vatn."KLAR!!!" Ropte eg. Mamma kom ned og eg og ho gikk til bilen ilag.
Foresten,litt om meg! Eg heter Anna og bor i LA. Eg har ein mor,ein far og 1 bror. Mamman min heter Lisa,pappan min heter Steve og broren min heter Alex. Alex er 19 mens eg er 17!
•I bilen
"Snart framme" ååååå så spent eg var! Tenk om eg fikk møte Justin,det store idolet mitt! Det hadde vert såååå fantastisk! "Snart vennen"fikk eg som svar. Snart for mamma kunne vere 10-40 min. Eg lente hodet mitt til bildøra og tok opp tlf og begynnte og texte Brooke(bestevennen min)
•Hei! Skjer!?
•Marcus kom, vi sitter og ser ein film og koser oss litt no! (Marcus er kjæresten til Brooke)
•Skal på audition for og danse med Justin Bieber!!
Eg smilte litt av den tanken. Tenk at eg er på vei,tenk om eg kommer med,tenk om eg få hovedrolla!
• Ååååå, så heldig! Men eg må gå,Marcus savner meg😜❤️
Eg la på og putta tlf i lomma og så meg rundt. Eg lente meg tilbake i samme stilling og sovna.
#Du ligger med hode på bildøra
"Våkne vennen!" Eg lata opp det ene øyne, men det lata seg automatisk igjen. Eg tvinga meg selv og lata opp auga. Framme!! Tenk, no har eg bare nokon meter igjen! Eg lata opp bildøra og gikk ut og la veska på skuldra mi.
"Lykketil da,ring meg nor du er ferdig! Mamma er glad ideg!" Åååå mamma er så snill! Men avog til kan ho gå litt forlangdt!" Gladideg og! Takk, men eg må nesten løpe! Hade😊"
Eg løp opp trappene i all hast. Eg stoppa vedsiden av ein dør der det stod AUDITION! Her. No står eg ved døra! Den døra som kannsje kan forandre livet mitt! Eg tok på håndtaket og tellte til tre. Eg trykte handtaket ned og åpna døra.
OY! Det var mange her! Trur eg aldri har vert rundt så mange mennesker før! Eg har ALDRI ein sjangse!
Eg gikk lenger inn og fant ein stol. Eg slengte fra men veska og satte meg. Eg tokk opp tlf og gikk inn på Twitter. Eg tok eit bilde av meg(Sefølgelig,selfi vettu!) eg ble fornøyd med bilde og skrev:Audition for danse med Justin bieber. #selfi #vente. Så la eg det ut og putta tlf i veska.
Anna Lunde!" Det kom ein dame ut og ropte namnet mitt. Eg kjente nervøsheten min stige, men samtidig var eg spent. Eg gikk mot dama. Tenk at no skjer det!
Dama gidde meg ein lapp der det stod namnet mitt og ein nr. Eg fikk beskjed om og sette den på brystkassa. Eg gjorde som ho sa og ble strålende fornøyd.
Dama åpna døra og slapp meg inn.
"Lykketil!" Sa ho. Eg smilte og gikk inn.
Alex hadde sakt at det var lurt og ikkje se opp med eingang men gikk inn. Så eg gjorde som han sa.
Eg stilte meg på punkte dem hadde lagd og såg i salen. No er eg dø! No er eg så dø! Du vil aldri tro hvem som satt der! Justin Bieber og Scooter Braun!
"Kven er du!?" Spurte Justin. Åååå så kjekk han var i virkeligheten! Det perfektehåret som låg prefetkt på siden! "Anna,Anna Lunde" Fikk eg fram. " Bare begynn nor du er klar" sa scooter. Eg stilte meg i posisjonen. Musikken begynte, og eg begynte også. Vi skulle lage ein dans til den nye sangen All That Matters!
Mamma jobber som danselærer og har timer heime, så ho er ikkje så masse vekke. Og det er eg veldig glad for. Eg og mamma har fått så godt forhold tilkvarandre. Ho her eit dansestudio i kjelleren. Eg bruker veldig masse tid der nede og eg godt knytta til det kan man vel sei.
VSangen ble over og eg slutta og danse. Det er så trist nor ein sang stopper og eg må stoppe. Det er noko med meg og dansinga. Nor eg begynner og danse,styrer føttene mine segselv, viss du sjønner. Eg blir så lykkelig liksom.
Eg såg opp og såg ein hoppende Justin. Awwww, så søt han er." Det var fantastisk" sa Scooter og begynte og hoppe og danse han og. Eg var så lykkelig at eg gråt. Ja, eg gråt! Ville ikkje du gjorde og viss ein superstjerne og ein kjent platesignerer(veit ikkje kva man kaller det, har det på tunga, men ordet vil ikkje gi slipp på tunga) hopper og elsker det som du har jobba i ukersvis med?
Eg ble ført ut av rommet smilte tildama. Eg trur eg har ein sjankse😉 Eg gikk bort på plassen min og smilte av meg selv. Eg var den siste som var på sena, så det var bare meg her og 5 andre som sikkert var her for og møte ham. Eg tok opp tlf og skulle ringe mamma. Shit! Tlf min er utlada! Eg tenkte på kva eg kunne gjer. Og det gjore eg nok lenge, fortilslutt var det bare meg igjen her.
Eg tok opp veska mi og bestemte at eg skulle gå dei 4km heim! Eg gikk ut døra og tok ein slurk av vatnet mitt og skulle til og gå da nokon tok meg på skuldra.
_____________
Jaja, ble eit langdt kapittel ditta her! Og eg er stolt over det😂😂👍
Håper masse at dere lukta kapittelet! Eg kan skrive nokon kapittelet lange og nokon korte. Spørt hvor mye eg gidder😂😊😉😄❤️❤️❤️
⭐️lik⭐️
📝kommenter📝
👍del👍
~Isabelle🌸
YOU ARE READING
Audition(norwigan!)
FanfictionAnna skal prøve seg som danser for Justin Bieber. Men skjer det noko mere? Les og finn it av det!