#Han er bare så.... Awwwww...
Eg satte meg nes vedsiden av han og strøk han i håret. Han elsket håret og ville ikkje ofre det. Eg dulta arma borti han så han våkna. Eg hadde egentlig ikkje hjerte til og vekke ham, men eg måtte. Justin våkna og sjønte ingenting. Eg fortalte han at han sovna her osv...( osv=Oså videre.) han sjønte det til slutt og kyssa meg. Det ble eit kjap kyss før eg løp opp på badet. Eg hadde tenkt til og dusje. Eg låstedøra etter meg og kledde av meg. Eg skrudde på vannet og lot det trillenedover ryggen min. Shit, eg hadde glemt håndkle. Eg dusja ferdig og ropte på Justin."Ja?" "Eg glemte håndkle!" Eg hørte han sprang for og hente. Eg sto og vre på håret mitt i dusjen for og få vekk mest mulig av vannet. Det banka på døra og eg late den opp. Eg stor bak døra slik at Justin ikkje skulle se meg. "Kan eg komme inn og pene meg snart?" Spurte han." Du kan komme inn no, e skal uansett inn på rommet og finne nye klær. Du sjønner eg skal finne ny genser, for den #Sweethaert genseren var ein kosegenser. Eg løp inn med håndkle rundt meg. Eg gikk inn i W&C mitt og vant ein vanleg grå genser. Eg gikk inn på badet igjen og så Justin stod i baroverkropp. Eg greide ikkje og slutte og stirre på sixpacken. Justin merka meg visst." Ta bilde,det varer lenger" sa han og smilte.eg rødma og såg opp." Haha, du trenger ikkje og rødme, vi er jo sammen" sa han og dro meg inntil han slik at han hadde den ene armen rundt meg. Vi såg oss selv i spelet og vi var eit søtt par. Justin kyssa meg på hodet og hviska meg i øret " forever" eg smilte og såg opp på han" Forever"sa eg tilbake. Han smilte og vi kyssa. Vi kyssa lenge. Min justin, bare min! Justin tok fram tlf mens vi kyssa, eg brydde ikkje meg og fortsatte kysset. Han tok bilde og vi stoppa kysset. Vi såg på bilde og det var så søt! Han skrev under: Me and my girlfriend kissing❤️😘 han la det ut på insta og raskt var det fult av like og kommentarer. Vi bladde os ned kommentarene og fant fine slik som"cute" og"awwwe" og "sweet" men og stygge, slik som dissa"bitch""she is a bitch! That should be me!""anna! Go to hell! Nobody like you! Can't you see it! You is a bitch! Find a gay and go in bed whit him! But Justin is mine! Just mine! 79% hate you!! Justin, can't you not see she is a bitch!? I hate you Anna, and I can kill you! I now were you live, I now ho you are and I now all thing aboute you!" Eg ble redd av den kommentaren, ho veit allt om meg, ho sender meg trussel. "Justin, eg er redd. Ho veit allt om meg. Ho sender meg trussel!" Eg såg opp på han med tåre fylte øyne."slapp av,det er sann fansen er. eg holdt på og bli drept eingang." Eg ble meire avslappet av det han sa. Ham stod fortsatt der med baroverkropp. Eg tok fram sminken og sminket meg nartulig. Han stod bare i boxeren og skulle ta fen av seg. Eg snudde meg og såg vekk."Inse det, du vil se Jerry ein eller anna gang" justin lo av det han sa. Eg snudde meg og merket at han stod naken så eg såg opp på fjeset hannas. "Kannsje" sa eg og smilte. Han ledde og gikk inn i dusjen. Han dusja ferdig og ba meg om og hente eit håndkle. Eg sprang fram og tilbake. Eg åpna døra og merket at han hadde tlf forran Jerry. "Gi meg tlf" sa eg. " Da får du ta den" han ledde. Eg såg ned og tok tlf."fornøyd?" Sa eg. Han lo og tokk håndkledet rundt seg. Han gikk bort til meg og bøyde deg over meg og tok voxen. eg ble ferdig sminka og klar og justin var ferdig. Vi gikk it av badet og ned til stua.
Vi for ut utgangsdøra og ned til bilen. idag skulle Justin til studioet og spille inn All that matters vidioen. Han sa til meg at eg ikkje måtte tru han likte ho jenta han skal kline med. Kline,litt formye,jaja. Eg var klar over det.
Vi var komt fram til studioet og justin holdt på og varme opp. Jenta hadde enda ikkje komt. Eg grus meg litt, men veit justin elsker meg.
Jenta hadde komt og no skulle det bli kline runde. Yeyy(Ironi!) Justin la leppa hannas på honnas før dei skulle begynne! Eg gjennte irritasjonen begynne men den gikk fort ned nor mannen sa dei skulle begynne. Justin beføle jenta på privateplasser og kyssa ho nedovernakken. Eg trur eg alldti har vore så sjalu før. Mannen sa dei var ferdige men dei stoppet ikkje. Justin kan jo trekke seg fra, men han gjer ikkje det! Eg løp inn på do for og gråte. Tårene randt nedover kinnet mitt. Eg prøvde og ta meg sammen og tenke positivt. Eg gikk ut og fant Justin stå og prate med jenta. " Anna.ditta er Jenny. Jenny ditta er Anna" eg gidde ho eit fakesmil og såg ho tok fram handa. " Kan ikkje dere bare prate litt, eg må snakke litt med scooter" vi nikka og smilte. Justin sprang vekk og eg snudde meg mot jenta" Så var det gøy?" Spørte eg smilet honnas forsvant. Ho slo til meg" Justin er min Bitch! Eg skal ha han, eg veit han liker meg! Så hold deg unna. Du er ein hore ingen liker, innsedet! Så gå på ein hore klubb og finn deg ein gay!" Ho slo meg igjen og gikk. Tårene randt ned. Ho dama har sykiske problemer azz! Eg gikk mot justin men stoppa rundt svingen. Jenny sto og kyssa Justin! Og Justin kyssa tilbake. Eg hadde ikkje lyst til og gå, men eg ville ikkje bare la dei kysse heller! Eg gikk bort til dei og sto vedsiden av begge. Justin merka ingenting! Eg kremta og slo til Jenny." Kva er problemet ditt bitch!?" Ropte ho nesten. Justin såg sint på meg og beskytta Jenny? Han beskytta Jenny!! "Du slår ikkje til Jenny" sa han og ble sint på meg. "Justin, e fårstår deg ikkje. du står har og kysset Jenny nor du er min kjæreste. du sa eg ikkje skulle beskymre meg. og du beskytter Jenny?" eg stirret han i øynene. Jenny stod og smilte. Eg gikk ut av bygget. No ville eg bare glemme Justin. Eg ville glemme alt! Eg var hjemme og gikk opp på badet. Eg leita etter ein saks.
YOU ARE READING
Audition(norwigan!)
FanfictionAnna skal prøve seg som danser for Justin Bieber. Men skjer det noko mere? Les og finn it av det!