#Han heter...
....Xavier" sa ho.
Eg la på og ville ikkje vite im kva som har skjedd med den såkalte mamman min Lisa. Hvofår løy ho! Etter alle dissa 17åra, har ho løyet ein løyn tul meg!
Eg sprang opp på rommet og hoppa i senga. Tårene rant, kl var 2 på natta, og Justin var på fest, og her ligger e med tårer i øynene.
Eg hadde grått ein stund og eg hadde bestemt meg får og ringe han. Eg satt no på golvet med tlfkatalogen ihendene. Eg hadde funnet nr og no var det bare og ringe. Eg slo inn nr og tok tlf opp Til øre.
"Hallo, Xavier her." Det ble litt kleint men eg dreit idet. Eg måtte vite Kvem eller va det var!
" Ja, hallo. Eg er Anna Lunde, og du er vel Xavier Lunde?" Eg håpet på eit ja. Men isteden får ble de lagdt på. Eg kjente skuffelsen føres i kroppen og opp til øynene. Tårene rant. Auga var røde, og livet var forferdelig no.
1 veke senere( srry hoppinga!)
Eg og Justin hadde det veldig kjekt no. Akurat no satt vi i sofan og såg på film.
Eg fikk plutselig ein ide!
"Justin, eg må bare gjer noko" eg gikk ut av teppet og sprang opp trappa og satte på pcen. E gikk inn på Facecall(Noko eg kom på) og lagde din vidiocast(?)
"Hei, Anna her. Har dere nokon gang blitt lurt til og tror at din ekte mor egentlig ikkje er din ektemor? Og at du har ein bror du aldri har vist om?" Eg tok henda k bukselomma og satte meg på sengekanten, så alle kunne se hele meg." Det har eg" eg smilte eit trist smil. Eg gikk mot kamerat så halve meg viste." Xavier Lunde, viss du er der ute, pliss kontakt meg." Eg smilte eit siste smil og skrudde av datan.
Eg sprang ned trappa og under teppe igjen." Kva var det no" spurte Justin og såg ned på meg." Ingenting"
Sa eg og smilte.
"Vi går og legger oss, kom" sa eg.
YOU ARE READING
Audition(norwigan!)
FanfictionAnna skal prøve seg som danser for Justin Bieber. Men skjer det noko mere? Les og finn it av det!