Sesong 2!!

261 7 0
                                    

Jenny's POV...

Justin, Anna. Justin, Anna var det eneste eg tenkte på. Eg såg ned på magen min. Den hadde blitt stor. Tross allt hadde deg 7månder siden eg og Justin hadde sex... Eg tok og strøk på magen min opp og ned. Eg hadde termin den 25. Mars. Eg tok opp tlf. Eg såg eg hadde fått ein mld fra Justin.

•Smile biaaaatch!

Grrr... Eg hater Justin så masse. Eg gikk ut på gangen og tok på med dei rødeconversefargete conversa mine og ein kort jakke som rakk meg rett nedentefor brysta mine. Eg gikk ut døra og mot skolen. Ja, selvom eg er gravid betyr ikkje det at eg ikkje kan gå på skole... Heldigvis var skolen veldig mer huset mitt så deg tok meg 2min og gå.

Eg gikk gjennom skolegangen og mot klasserommet mitt. Eg fikk mange rare blikk som vanlig. Eg tok i håndtaket og satte meg ned på plassen min. Eg bøyde meg over saken og tok fram notat blokka mi. Der hadde eg skrivd ned alle dei slemme planene mine. Ja, selv om det hadde gått 7 mnd så betyr ikkje det at eg har kommt overens med Justin og Anna. Eg mummla ekkel Anna, det var honnas sin feil!

Timen hadde begynt. Og eg sannt fortsatt og skrev i notats blokka mi. Det var ein fordel med og sitte bakerst.

Eg skummra bort på Anna. Ho og eg gikk i samme klasse. Uheldig vis. "Jenny?" Eg såg opp mot læreren som stod rett foran pulten min, faen! " er det noe du vil vise oss siden du ikkje jobber med det du skal?" Eg såg ned på blokka og oppigjen på læreren mens eg rista ein nei med hodet." Åjoda, se" ho tok opp boka mi og begynnte og lese.

Plan om og ta hevn mot Anna og Justin:

1.Sparke Anna slik at ho kommer til sykehus.

2. Sikre meg om t bebyen dør.

3. Ta Justin...

"Eg trur ikkje vi leser mer Jenny! Men ditta er noko du IKKJE skal gjere! Eg mummla eit Maby.

Anna's POV...

Det såret med det Jenny hadde skrivd. Og igjallefall det med bebyen og Justin.

Eg stirra sint på hon. Ringeklokka ringte og e fant Brooke. Vi gikk ut utgangen og nedover skuleplassen. Eg kjennte smerte, e kjente masse smerte. Eg hørte hylig fra Brooke. Eg såg opp. E såg ein person før allt ble svart. Jenny.

_________

Oki, eit kort kapittel! Men dere fikk jo det lange!

Srry for lite oppdatering, men har skole g lekse og venner og familie og aktiviteter og..

Isabelle

Audition(norwigan!)Where stories live. Discover now