Hei, eg ville seie unskyld for den feilen eg hadde idei 2 forje kapittlane! Det skjedde ein liten opptateringsfeil! Srry,srry,srry og SRRY! Men her har dere ein ny del som ikkje vil bli rar!( håper eg!)
_____________________________
#Eg skulle akkurat til og gå da eg kjente nokon ta på skuldra mi.
Eg stoppa av skrekk. Forsiktig snudde eg meg og ble ganske annpusten når eg såg kven det var. "Justin!" Sa eg meg ein tullete irritasjonstemme! " Haha,srry,men du skulle ha sett fjeset ditt!! Funny!" Sa han mens han ledde ein liten latter. OMG, han er så kjekk nor ham smiler! Han har tilogmed nokon smilehull! Awwwwww, han er bare verdens søteste! Vent,har eg fått følelser for Justin Bieber!?
Justin's POV..
Eg elsker latteren honnas,håret honnas,øynene,leppene,ALT. Alt ved hun er perfekt!" Skal eg kjøre deg hjem!?" Spurte eg og putta henda i lomma og håpa på eit ja." Serr??" Spørte ho, og såg overaska ut." Ja,serr." Sa eg og smilte. Hon smilte vi gikk til bilen min og satte oss inn. Eg satte inn nøkkelen og startet motoren og såg på hon." Kva heter du foresten!?" Spurte eg og tok på meg nokon solbriller. " Haha, eg sa det istad nor eg stod på senen!" Srry, dårleg på namn" sa eg med eit sutrefjes. Vi begynnte og le." Eg heter Anna Lunde" sa ho til slutt. Eg smilte og nikket og tenkte på namnet hele tiden! Anna Lunde. Eg fant ein cd og satte den i og tok på høg guffe. Eg begynnte og kjøre ut av parkeringsplassen og kom raskt ut på motorvegen. " Her" sa eg og strenge nokon solbriller mot ho." Takk" sa hon. Det kom eit vindkast mot oss og eg såg på hon. Vinden blåste i det vakre røde håret honnas. Dei rosa fyldige leppene. Alt var perfekt!
# Nemte at det ikkje var tak på bilen?
Justin's POV...
Vi hadde kjørt eit stykke og til slutt var vi framme. Noko som betydde at Anna, måtte gå😭 " Takk for at du kjørte meg:)" sa ho og smilte." Bare hyggelig!" Sa eg og smilte tilbake." Veit du kven som får hovedrolla?!" Spurte hon." Nei, men trur det blir deg!" Sa eg. Ho såg på meg litt og det ble ein klein stillhet." Meg!?" Sa ho plutselig." Mhm, husk at eg er med på og bestemme." Sa eg, ho begynnte og smile og det gjore eg og. Awwww. Ho har smilehull! "Trur eg må gå no, vi snx!" Sa ho og lata opp døra. "Vent!" Gi meg mobilnr ditt? Eg gidde eg hon eit valør blikk. Ho smilte og kunna ble røde. Ho rødma! " haha,seff" sa ho og tok fram ein lapp med nr honnas på. Smart og ha lapper ferdige. Ho lata igjen døra og sprang opptil døra og gikk inn. Og eg,ja eg gjore ikkje noko anna enn og vri nøklene rundt og starte motoren og kjøre.
______________
Srry! Veit det ble eit kort og kjedelig kapitell! Men neste skal bli spennende! Du kjønnet at eg har bestemt meg at i helgene skal dere få lange men på skoledager korte. Srry, men det må bli slik! Og fredag innebærer lange! Eg er veldig glad idere, men det er vanskelig og få dere til og kommenter og like. Eg vil at folk skal like at eg skriver G like boka mi. Ikkje bare lese den og ikke gjere noko mer! Eg vil dokke skal vise inntiresse for de er gjer! Så tar imot krittik og gode komentarer! Glad idere😘
YOU ARE READING
Audition(norwigan!)
FanfictionAnna skal prøve seg som danser for Justin Bieber. Men skjer det noko mere? Les og finn it av det!