Justin's POV...
Eg gikk nedover gatene, det hadde begynnt og bli mørt. Bak meg låg det døde mennesker, Hehe, min feil.
Eg gikk inn døra til huset til min venn Chaz. Det var høy musikk og kloning i krokene. Eg grøsser og sukket og tenkte på kva dei vil angre på. Dei er jo sikkert fulle... Eg gikk mot baren og bestilte ein øl. Eg satte meg på ein sann høgstol og såg utover mot danse gulvet. Eg bestilte ein til, og ein til, og tilslutt hadde eg blitt veldig full. Det kom ein jente mit meg og ho var sexy! Eg gikk mot ho og kyssa ho lett på leppene. Eg førte ho opp på eit ledig rom.
" Så kva er namnet dit?" Spurte eg jenta mens eg kyssa ho nedover halsen." Anja" sa ho." Srry Anja, men eg er ikkje dom." Eg beit ho og det kom eit lite skrik av ho. Tenk at ho tudde eg likte ho! Tjukk som ein bolle jo! Og visst du såg nøye etter, såg vi at ho hadde skjegg! Eg la ho fra meg og gikk ut døra. Ned trappa, og bort til baren.
Eg bestilte ein øl og gikk bort til dansegulvet. Eg danset rolig med villere og villere. Eg dansa til eg svetta! Eg blei tilslutt lei og gikk ut av bygget, eller huset til Chaz...
Anna's POV...
Justin hadde vert vekke lenge no. Men sann er det nor ein fester... Eg satt no i sofan og venta på Justin. Eg såg rundt meg etter fjernkontrollen. Eg fant den da det begynnte og ringe i tlf min.
"Halo?"
"Hei, er du Anna?"
"Emm ja?"
"Vi ringer fra sykehuset og spør om Lisa er stemamman din?" HÆ...!!! Er Lisa(Mora mi) Stemamman min!! Er ho ikkje min ekte mor!
"Emm, er ikkje Mamman min, min ekte mor!?" Eg blei stressa av følelsen.
"Nei.. Ho er stemamman din." Eg gapte av det ho sa. Lisa, min ekte mor, er ikkje min ekte mor.
" Visste du det ikkje? Du vet vel at du har ein bror?" Hæ!!! Bror!
" Alex ja, det er broren min." Sa eg ihåp om at det var han hon mente.
"Nei, broren din heter ....
__________
Kva heter broren!? Kva skjer videre med Lisa?
YOU ARE READING
Audition(norwigan!)
FanfictionAnna skal prøve seg som danser for Justin Bieber. Men skjer det noko mere? Les og finn it av det!