Hei igjen! Det er meg Anna. Akkurat no sitter eg og skriver i dagboka mi. Det har godt ein månde siden sist eg og Justin var ilag. Ja, vi har slått opp, og det håper eg for godt! Du lurer sikkert på koffår vi har det!? Jo, det har seg slik at....
FLACHBACK
Eg gikk ut av doen etter og ha spydd. Eg var så full at eg måtte snart hjem. Kl var Ca 4 på natta eller mårningen kan vi vel seie.. Eg gikk overalt for og finne Justin. Eg gikk forbi eit rom med døra på gløtt. Eg tenkte det ikkje var noko der, så eg gikk inn. Eg lata igjen døra og så meg rundt. Det var fleire rom visst her inne. Eg gikk inn idet fyste rommet og kjente tårene fylles i augene mine. At han kunne! Med Cara!! Justin merket meg med eingang og ble veldig overaska." Anna, det er ikkje som du tror!" Sa han og gikk av Cara. Eg merket at trusene og kleda låg på golvet og at dei var eilt nakne!" Kva er det da? Du har sex med Xen din Cara, og du trur eg ikkje ser det!" Eg hevet stemma mi på dei 4 siste orda." Eg er full Anna." Eg rista på hodet og svarte Justin." Eg og er full, men eg har ikkje sex med ein! Og du er vist ikkje full når du seier det! Kannsje du var full når u sa du elsket meg! Kysset meg og sa alle dei fine orda itl meg!"Eg gikk ut og slamra døra igjen. Akurat no vil eg bare glemme han!
FLACHBACK over.
Men no har ein begynnt på ein ny skole og flytta til tree hill( Herming fra One Tree hill! Se på serien, eig!) og her har ein fått nye venner som Rose,Rebecca,Cornelia og Renesmee. Ein skikkelig femkløver😂 eg har glømt Justin og Cara, Lilly og... Ja det var vel alle? "Jason!" Glapp det ut av munnen på meg. Vi var på skolen og no satt eg og vennene mine på ein benk. Og alle stirret på meg." Srry" sa eg og kom inn i den virkelige verden. Eg hadde foresten fått med tre guttevenner! Han ene heter Luke, han er Drit søt og snill og kjekk og HOT med store bokstaver. Så har vi Andres og Leon. Dei er morosome alle tre.
Vi prata ein stund og tilslutt ringdte det heim. Gutta og og da var vi alle. Eg og luke gikk og prata og osselv og andre ting. Vi lo masse ogtilslutt måtte vi skilles. Vi gidde kvarandre ein klem og eg gikk mot huset mitt. Meg gikk opp trappa og skvatt når eg såg ein som satt på stolen utantefor huset mitt." Du må vere Anna Lunde? Eg er Xavier Lunde" han smilte og tok ut hende som teign på ein klem. Eg tok fram handa og foretrekke helst handhelsing fyst. Endelig har eg møtt han, og eg vil gjerne gjere han til ein del av livet mitt. "Hei, ja gjer ein Anna" sa eg og smilte" hyggelig, hadde aldri trudd ag hadde ein søster, så unskyld at eg la på den dagen. Ble bare litt skremt" sa han og såg unnskyldning på meg." Haha, det går bra. Hadde gjort det eg og" sa eg" men kan vi møtes ein anna dag? Har masse lekser" spurte eg. Han nikket og gikk. Tenk at han kom! Min bror, min ekte bror.
YOU ARE READING
Audition(norwigan!)
FanfictionAnna skal prøve seg som danser for Justin Bieber. Men skjer det noko mere? Les og finn it av det!