#Eg løp inn på rommet men merka staraks at ein eg ikkje ville se igjen, satt der.
____________
"Cara?" Eg løp bort til ho og stilte meg forran Anna beskyttende." Justin, eg veit at du fårtsatt elsker meg! Så la meg få deg tilbake!" Sa ho og ble mere kraftigere istemma." Srry cara,men ser du ikkje at Anna er sammen med meg no!?" Eg snudde meg til Anna og løfta ho opp i brudestilling." Hå inn på badet og kle på deg vanlige klær du:)" eg gidde ho eit smil. Eg såg bort på Cara igjen og smilet mit forandret seg raskt til eit irritert/sint/skuffa blikk. Cara fresta som ein katt."Justin, viss du elsker meg, kyss meg viss du hater meg. Kyss meg" ho sa det som om ho mente det. "Srry Cara, men eg har såret Anna så mye no at eg kan ikkje leve meir om eg skuffer ho igjen!" Eg gikk rundt på sykehusgolvet." Men du kan vel gi meg ett lite kyss!?" Ho såg opp på meg med håpefulle øyner." Nei!" Sa eg med ein litt strengere stemme." Javell, du ba om det" var det siste eg hørte før eg såg ho springe mot meg i ein enormfart! Vi stod jo 20meter unnakvarandre og ho kom til meg på 2sek. Ho bet nakken min og før eg visste ord avdet var ho vekk og eg låg og vridde og skreik av smerte. Leger kom inn og la meg på ein seng og trilla meg til sit anna rom. Dei satte masse ledninger på meg og eg slutta og vri meg. Eg hadde lyst på blod. Masse blod. Justin Bieber har lyst på blod!? Nei, det har eg ikkje, måtte eg seie til megselv ein stund. Ein lege kom inn og gikk mot meg.
***
Eg gik ut av rommet med blod rundt munnen. Eg gikk opp på rommet der Anna var og såg ho satt i ein stol." Hei, der er du." Ho kom og kysset meg raskt påminnet før ho tok beggen på den ubrukkende handa og vi gikk begge ut. Eg bøyde meg fleire ganger nedmothalsen men bøyde meg fort opp. Kva har skjedd med meg!? Kva gjor Cara? Koff har eg lyst på blod?
Vi gikk ut av sykehuset og det var mange folk ute. Eg tok handa mi rundt skuldra på Anna og kyssa ho på kinnet." Tenk at vi møttes på Auditionet ditt... Også ble eg kiddnappet..." Eg avbrøt hon." Av broren til ein som elsker deg." Ho såg opp med dei vakre øynene og smilte." Ja" vi gikk inn i huset og inn på kjøkkenet.
Vi satt i sofaen og såg ein film. Det var twilight( sann serr! Har vore twilight fan i 2år! Se filmene!) filmen virket som meg. Eg ville ha blod, eg ville ha blod av den eg elsket mest. Anna. Pling! Eg bøyde meg over mot bordet og tok tlfen.
YOU ARE READING
Audition(norwigan!)
FanfictionAnna skal prøve seg som danser for Justin Bieber. Men skjer det noko mere? Les og finn it av det!