Del 15

149 8 0
                                    

#Avbrøt eg

______

"Stop, la meg gjer det" sa eg og smilte eit falskt smil.

#Fortsatt Anna's POV...

Han nølte litt og såg på meg." Eg stoler ikkje på deg!" Sa han og satte kniven hardere mot halsen." Eg elsker deg" sa eg." Du lyg". Eg sukka og såg ned, så opp på ham" du lurte meg ved og si at du var broren min... Og eg har lurt deg. Eg elsker deg! Og e vil gjerne drepe dinna bitchen!" Sa eg og såg på Brooke som hadde frykten i øynene. Xavier gikk mot meg og bindet opp tauet og eg kunne stå. " eg elsker deg!" Sa eg og kyssa han. Det ble lett litt klining og til slutt prøvde Xavier og kle av meg. Eg avbrøt kysset" etterpå" sa eg og smilte." Vi dreper ho fyst, så kan vi gå opp på soverommet og ha det gøy." Eg smilte og han smilte il bake. E gikk mot Brooke og drylte til ho i fjeset. " eingang til!" Sa Xavier bak meg. Eg gjore det igjen og lata som eg var gira." Sann, få kniven" sa eg og tok handa bak." Eg stoler ikkje på deg" sa han. Eg sukka og forklarte han kor søte barn vi kunne få osv.... Han gidde meg kniven tilslutt." Sann, no skal eg få endt dinna krangelen og galskapen!" Sa eg til Brooke."sikt mit hjerte" sa Xavier bak meg. Eg tok kniven opp og sa " srry Brooke" så tok eg kniven ned og stakk han! Jepp, eg stakk Xavier. Han forbakover og eg løp mot Brooke" srry, eg måtte!!" Sa eg, vi begge gråt. Eg fikk løst opp armene når e hørte Brooke ropa at eg skulle løpe." Du skulle ikkje ha lurt meg!!" Sa han! Han kom mot meg med kniven og holdt på og stikke meg da.......

"ANNA!" Sa ein stemme" ANNA" eg skvatt. Eg våkna og såg bort på Luke. "Eg kommer til deg før skoleballet! Ver klar! Viss du ikkje tar døra, veit eg at du ikkje er klar!" Sa han og løp ned trappa. Var allt ditta ein drøm? Dagdrømmte eg alt ditta? Samma det, kannsje eg må gå, så slepper eg Xavier tilfelle, ja du vet.....

2timer sener.

Eg sto forran spelet og såg på meg selv. Allt var oki. Det ringdte på og eg sukka før eg gikk og åpna døra." Hei luke! Eg skal bare..." Presonen snudde seg "Hei Anna" det neste eg kjente var eit slag mot fjeset.

Eg våkna opp på eit rom. Og det rommet var kjelleren min! Åååå eg hater og vere her. Det har eg vart siden eg var 4. Du sjønner. Pappa, han var ein vampyrforskar så når eg var liten, hadde han eit rom her. Og der inne var det vampyrer som døde pga han! Og dei var snille!! Godt eg ikkje kjenner nokon vampyrer.....

Eg prøvde og reise meg men eg satt bunden fast i ein stol. Armer og ben var bundne. Stolen lagde ein lyd og eg så meg rundt." Har lille Anna våkna. Slo neven min det litt hardt kannsje?" Eg såg bort der lyden kom fra."......." Eg stoppa og prøvde igjen"......" Eg fant ut at munnen min hadde ein overdel i munnen som gikk rundt hode. Han gidde fra seg ein liten latter og gikk mot meg. "Etterpå skal vi ha ein liten dans. Så skal vi opp på rommet ditt og ha det gøy" eg sjønte kva han mente med gøy.

Brookes POV...

Ballet hadde begynt og Luke hadde kommet. Det var noko som var rart. Eg tenkte og fant ut av det. Anna." Luke, eg kommer nok tilbake før kroningen begynner" sa eg og smilte. Han nikka.

Anna's POV...

Eg våkna opp på eit rom. Og det rommet var kjelleren min! Åååå eg hater og vere her. Det har eg vart siden eg var 4. Du sjønner. Pappa, han var ein vampyrforskar så når eg var liten, hadde han eit rom her. Og der inne var det vampyrer som døde pga han! Og dei var snille!! Godt eg ikkje kjenner nokon vampyrer.....

Eg prøvde og reise meg men eg satt bunden fast i ein stol. Armer og ben var bundne. Stolen lagde ein lyd og eg så meg rundt." Har lille Anna våkna. Slo neven min det litt hardt kannsje?" Eg såg bort der lyden kom fra."......." Eg stoppa og prøvde igjen"......" Eg fant ut at munnen min hadde ein overdel i munnen som gikk rundt hode. Han gidde fra seg ein liten latter og gikk mot meg. "Etterpå skal vi ha ein liten dans. Så skal vi opp på rommet ditt og ha det gøy" eg sjønte kva han mente med gøy.

Audition(norwigan!)Where stories live. Discover now