#"eg er broen din"sa han like overraska som meg.
______________
Dinna delen kan bli kort og dårlig!! Skriver på nettprette!!!!
_______________
2veker senere: Annas POV....
Justin hadde ringt om Belivetouren. Det var viste vare ein veke igjen. No var eg nedi dansestudioet og dansa. Xavier var fortsatt fri, og på fredag(No er det Mandag's mårning) er det skoleball. Eg dansa og dansa. Den korte tida eg hadde igjen gjorde meg sinnsykt stressa!
Eg ble ferdig med dansen og datt rett ned på golvet. Det var deilig og bare ligge her, fredfult. Eg var annpusten og svett. Kordan skal det gå med meg? På den varme sena? Allt var stile i 4sek. Tlf lagde ein pling. Eg leita eter tlf på golvet uten og se. Der. Eg sjekka mld som var fra Brooke. Brooke hadde foresten flytta hit hun og!
*Bitch. Sto det der. Eg sukka og skrev tilbake
*Eg kunne ikkje vite det!!
Eg la fra meg tlf og reiste meg opp. Brooke var viste sammen med Luke. Men kordan kunne eg vite det? Eg veit ho har snakk om ein fyr ho er sammen med. Men kordan kunne eg vite at det var Luke?
*Du visste at eg har prata om han! Fikk eg tilbake. Brooke var ein som ikkje gidde seg i krangler. Hadde vi ein krangel kunne den vare i uker!
*Du sa ikkje noko namn! Av alle gutter i verda,så var det han. Javel! Han hjalp meg ved og ikkje bli voldtatt av mine fakebror!! Skrev eg tilbake. Det hadde vist seg at Xavier ikkje var broren min, men ein sykopat som likte meg. Eg grøsser av tanken og greip skolesekken min og gikk ut.
(Torsdag!!) srry opphinga!!!
Xavier's POV....
Planen bar iboks!! No kunne verken Luke eller Xavier's komme og beskytte Anna! Luke var på skoleball og eg skal....ja, eg kan ikkje seie det! Justin hadde ringst meg og sakkt av tlf ledninger var kutta. Eg var glad Justin var vennen min! Siden han var ilag med Anna har han nøkkel til huset. Anna er min elskede!!! Men Justin tror han skal få hun! Men så lenge seg har fått Anna, skal eg drep Justin!!!
Anna's POV....
Eg satt. På rommet mit og tegne ein tegning av meg og Brokke når vi var venner. Eg elsker og tegne! Eg satte blyanten på anket og førte den over. Samtidig som eg gjorde det hørte eg lyder på vinduet, eg såg bort på vinduet og såg egg? Kva faen, EGG!?
Eg løp ned trappa og ut. Det forste som traff meg var og se Brooke kasta egg på huset mitt. "kve er det får!" roper eg til Brooke! Ho merker meg og går bort til ein eske. "Husker du da vi var små? Og lovet og seie allt til kvarandre!?" ho tok fram eit bilde og fortsatte" her Anna! Ser du kva som er på bilde? Deg og meg som tok verande i henda og lovet det!!" ho kasta bilde mot meg eg dukka akkurat itide." og her. Husker du da vi lade dissa?" ho kasta den mot meg." du husker ingenting !!" eg sukka ogsa" eg husker allt det der! Men huska du da vi var 7 da mora mi døde og du lo av meg!" (OKi, lat sm og Lisa var ilag med faren. Og at mora til Anna døde da ho var syv. Og da Lisa døde seier ikkje Anna at ho trudde det var sen ekte mammaen! Srry, men dere vet sikkert kordan det er og skrive bøker og t videre så skjermer det seg med det Du har skrive!) eg snudde meg og var på veg til og inn da eg hørtelyder på vinduet.neg snudde meg og såg Brooke som stod og kasta egg" stopp" sa eg. Ho såg på meg og kasta eit til, to til, TRE TIL!! Eg sprang mot Brooke og hoppa på ho. Vi ligga og slo verandre.
Xavier's POV...
"God underholdning" sa eg til Justin. Han nikka med.
_____________
Kva synest dokke? Tenk at eg skrev ditta eit nettprett!!
Får mer lyst og skrive av snille kommentarer og kritikk på kva eg kan gjere bedre!! Gjerne like og!!!
-Isabelle🌸
YOU ARE READING
Audition(norwigan!)
FanfictionAnna skal prøve seg som danser for Justin Bieber. Men skjer det noko mere? Les og finn it av det!