#Min bror, min ekte bror.
Eg løp opp på rommet mitt og fant fram klær. Idg skulle eg møte ham! På cafen. Eg tok fram ein bokse med knapper fram og glidelås bak. Eg tok også fram ein stropp løs topp som rakk meg over navlen. Eg tok veska mi og gikk ut av rommet.
Eg smøret meg ein skive med Smør og jordbær syltetøy. Eg tok brødet i handa og gikk ut, inn i bilen og startet motoren.
Eg gikk inn cafe døra og satte meg på eit bord. Det kom ein dame mot meg og spørte om eg ville ha noko. Eg svarte kafé og smilte.
Xavier POV...
Faen! Eg var sen! Eg reiste meg opp av senga og kledde på meg fort. Eg rakk ikkje og spise frokost, bare gikk ut.
Eg var framme med cafen og såg Anna. Eg gikk borttil eit vindu og knipse eit bilde. Du sjønner, eg er fotograf og øver meg litt. Eg gikk inn og satte meg ed bordet.
Anna's POV...
Xavier hadde lyst hår, langdt men kort, låg fint på hodet. Blåe øyner og smilehull. Han satte seg ned ve bordet og smilte." Oki Anna. Kvem har du tatt med i tillfelle du tror eg er ein sykopat?" Sa han og smilte lurt. Eg sukka og smilte." Xavier hils på Luke, Luke hils på Xavier, broren min"
Luke's POV....
Han fyren såg ikkje helt god ut. E stolte ikkje helt på ham. Men eg gjore ditta får Anna.
Anna's POV...
Eg såg på luke. Han var ikkje helt sikker på broren min. Luke hadde lyst hår, litt kortare på hin sida med det var hår der, og litt mere rufse hår på hi sida. Litt du vet bart, men det er bare prikker? Samma det. Eg likte Luke han var spesiell.
Vi hadde prate ein stund om oss selv og allt.
Alt var bare FANTASTISK!
YOU ARE READING
Audition(norwigan!)
FanfictionAnna skal prøve seg som danser for Justin Bieber. Men skjer det noko mere? Les og finn it av det!