#Eg såg rett i auga på Jason..
Til slutt.....
Eg slo knyttneven min i skjeven på Jason. Han datt på huk og hadde hodet i hendene." Aldri! ALDRI skad lillesøstra mi igjen!!" Eg løp opp trappa og inn på rommet." Anna, det er meg Alex." Eg hørte nokon gråte ved vinduet. Eg løp bort og fant Anna. Eg la armen honnas over skuldra og reiste meg. Vi prøvde og gå, men bena honnas var helt vissna!! Eg berre ho i brudestilling ned trappa og ut døra.
Vi var komt til sykehuset. Det var leger overalt som løp og sykepleiere som løp. Det kom ein dame mot oss og såg på Anna."ho er i koma, vi legger hon inn på operasjons rommet inntil videre. Om du vil vere her eller dra hjem, er opptil deg." Eg kjente tårene ligge augene mine nor ho sa koma." Eg blir her!" Sa eg bestemt.
Eg hadde satti her i ein time no og ringdt Justin. Eg satt men hode i henda og gråt. Eg kjente ein hand legge seg på skuldra mi. Eg såg opp og der stod Justin." Kor er ho!?" Sa han gråtendes." Ho blir operert." Sa eg hulkende og gråt mere og mer.
Vi hadde satti her i 3 timer no uten noko svar!! Vi gråt fortsatt." Vi har svara" sa ein sykepleier som kom ut. Eg og justin såg opp spennte. Bare det var noko bra. Ville eg ha klemt hon." Resultata er at Anna vil........
_____________
Srry for ditta KORTE kapittlet!! Dårlige ideer og mye hopping. Men eg har så dårlege ideer! Men eg har litt ideer framover!
-Isabelle🌸
YOU ARE READING
Audition(norwigan!)
FanfictionAnna skal prøve seg som danser for Justin Bieber. Men skjer det noko mere? Les og finn it av det!