Dere heter egentlig S👐aggers/Swaggers. Ikkje saggers:')
____________
#Eg stod der ein stund før eg gikk.
Anna's POV...
Eg våkna opp på eit rom. Og det rommet var kjelleren min! Åååå eg hater og vere her. Det har eg vart siden eg var 4. Du sjønner. Pappa, han var ein vampyrforskar så når eg var liten, hadde han eit rom her. Og der inne var det vampyrer som døde pga han! Og dei var snille!! Godt eg ikkje kjenner nokon vampyrer.....
Eg prøvde og reise meg men eg satt bunden fast i ein stol. Armer og ben var bundne. Stolen lagde ein lyd og eg så meg rundt." Har lille Anna våkna. Slo neven min det litt hardt kannsje?" Eg såg bort der lyden kom fra."......." Eg stoppa og prøvde igjen"......" Eg fant ut at munnen min hadde ein overdel i munnen som gikk rundt hode. Han gidde fra seg ein liten latter og gikk mot meg. "Etterpå skal vi ha ein liten dans. Så skal vi opp på rommet ditt og ha det gøy" eg sjønte kva han mente med gøy.
Brookes POV...
Ballet hadde begynt og Luke hadde kommet. Det var noko som var rart. Eg tenkte og fant ut av det. Anna." Luke, eg kommer nok tilbake før kroningen begynner" sa eg og smilte. Han nikka.
Eg markerte bilen forran Anna's hus. Eg gikk opp trappene og ringdte på. Ingen kom. Eg gikk mot bak døra og såg under blomsterpotta. Der hadde ho ein ekstra husnøkkel. Eg tok den opp og låste den." Anna,slutt og lek" sa eg. Eg gikk gjennom huset. Ingen. Eg stoppa forran kjelleren. Eg viste at Anna hata den. Men allt var mulig. Eg gikk ned og ropte på hon.
Xavier's POV...
Eg stod bak trappa og såg Brooke gikk ned. Ho var hot!! Ho gikk mot der Anna satt. Eg smøyg meg bak eit hjørne. Brooke såg undertrappa. Eg pusta letta ut." Anna!" Hørte eg ho sa. No."....."Anna prøvde og seie at eg kom bak Brooke. Eg slo til Brooke og sleppe hon til stolen.
Brookes POV...
"Anna!"sa eg og gikk mot hon. Ho prøvde og seie noko men allt ble bare utydelig. Eg kjennte eit hardt slag i hodet før allt ble utydelig, og til slutt svart.
Anna's POV...
Eg prøvde og vri av meg allt som var bunden fast. "......" Hørte eg. Eg såg bort på Brooke." Nemen, har Brooke våkna? Var det ikkje nok med eit kyss?" Ja, Brooke kyssa han på ein fest eg tok han med på pga ho trur eg ig Luke har kyssa, og ho trudde Xavier var daten min..... Han gikk mot ho og tok av ho gaffatapen som var framfor munnen. Ho stivna av kor vondt det var når han reiv den av. Xavier begynnte og kysse og beføle ho. Han kom normer og tok av det er hadde i munnen og kyssa og beføle meg. Under kjolen, og over.
Han gikk rundt oss og eg telte til tre, Brooke forstod kva eg mente og vi begynnte og rope på hjelp begge to, det høgsetet vi kunne. Xavier gikk mot cdspilleren og satte på musikk. Han skrudde den høyt, og snart kunne ikkje vi høre osselv..
***
Eg og Brooke satt alene. Xavier hadde gått opp får og årne mat. Eg såg bort på Brooke som såg ned igolvet."Hvorfår kom du?" Sa eg til hon, men ein spørreundersøkelse og rolig stemme. Ho såg bort på meg og smilte falskt til meg." Vi har planlagde ditta siden vi var 8 Anna. Eg visste det var noko gale når du ikkje kom. Foresten, han storebroren din er greapy!" Eg smilte falskt tilbake." Skulle egentlig ikkje komme. Men siden Luke." "LUKE!!" avbrøt ho. Eg sukka og såg bort på ho" men siden Luke ville eg skulle komme..." "Slutt og lyg" sa ho og såg ein anna vei. "Veit du kva? Eg skulle komme fordi eg ville seie unskyld og se reaksjonen din når du merka at det stod 'Hore' på kjolen" ho himla med øynene." Men no håper eg at han dreper deg først!" La eg til, samtidig kom Xavier ned"Det var ein god ide" eg såg frykten i øynene på Brooke når ho såg bort på Xavier som hadde ein kniv ihanda." Eg og Justin" han kom ikkje lenger før eg avbrøt." Justin Bieber?" Han smilte og nikka." Han trur visst han ble med på ditta, så kunne eg gjere slik at du ble hannas, så derfor kutta han av tlf ledningen den fyste runda." Han smilte ond" men kor var eg...? Å, jo! Eg og Justin såg deg og Brooke krangla, god underholdning." Han gikk mot Brooke og løfta opp hodet litt
#Du vet når du ser rett fram meg hode, også ser du litt opp sann at halsen blir rett.(eller litt rett og hard"
Han holdt kniven på halsen honnas. Idet han skulle dra kniven overhalsen, avbrøt eg.
____________
Kva synest du om delen? Følg meg på insta om du liker boken! Skal begynne og legge ut på insta når eg har oppdatert!
@Icecream206
Gjerne lik bilda😂 300følgere innen neste søndag, og eg legger ut ein stooooooooor del!! Enter mange korte den dagen, eller to laaaange eller ein stooooor!!
-Isabelle😂
YOU ARE READING
Audition(norwigan!)
FanfictionAnna skal prøve seg som danser for Justin Bieber. Men skjer det noko mere? Les og finn it av det!