Del 12

172 3 1
                                    

#God underholdning"sa eg til Justin. Han nikka med.

___________

Dagen skoleballet er.

Anna's POV...

Her låg eg. I senga. Tårer i øynene. Og tanker overalt. Allt eg tenkte på var Brooke,Luke,Xavier og skoleballet. Tenk om Brooke vil pinligjøre meg. Og at Luke vil skuffe meg, eller verre. At Xavier kommer. Tankene stoppa nor døra til soverommet mitt gikk opp. Eg sperraopp øynene og såg bak meg. Eg pusta letta ut når eg såg Luke var der."Hei"sa eg og begynnte og fulle med fingrene mine." Kommer du idag? Brooke har LOVA og ikkje gjere noko domt mot deg." Han lente seg mot dørkarmen." Eg veit ikkje. Allt det som har skjedd" han avbrøt meg" eg kommer og henter deg 6. Var klar." Eg sukka og slutta og leike med fingrene men slapp dem med på magen min. Eg såg bort på Luke og sa" Jaja, men eg har ikkje så veldig lyst" han snudde seg og gikk. Mens han gjore det, sa han"Viss du ikkje åpner døra, veit eg at du ikkje kommer!" Eg sukka eit lite sukk og snudde meg igjen.

Brookes POV

Bitch

Anna's POV....

Allt det skolestresset gjore meg forvirra. Xavier gjore meg forvirra og Brooke gjorde med sint. Hvorfor meg!! Kannsje eg skulle gå? Eller...

Halv 6

Anna'sPOV....

Eg hadde pena håret ig tatt på ein kjole. Og foresten, eg måtte bare seie noko. Eg og Brooke skulle ha på samme kjole men eg stjal honnas. Men hi fikk den tilbake.

Eg gikk ned i stua g såg meg i speilet.

Brookes POV...

Luke sa han skulle fikse noko så ham satte meg av på ballet."hei" hørte eg nokon sa. Eg snudde meg og der sto Derek" hei" sa eg tilbake." Kjekkt?" "Ja, eller. Luke skulle vert her no... Men veit vel ikkje eg" vi gikk rundt. Anna hadde gitt tilbake kjolen, og siden ho sa ho ikkje kom, bruker eg den. "Såååå skjer" sa Derek" går med deg" sa eg. Vi kom i lyset og folk stirra på meg. Eg såg på Derek som måpte. Eg såg på meg selv og oppdaga at det stod Hore på kjolen. Anna. Eg løp inn på badet og prøvde og ta det vekk.

Anna's POV...

Eg satt dei siste ti min og venta på Luke. Stress. Det ringdte på og eg gikk og såg meg i speilet ein siste gong før eg åpna døra.

Xavier's POV

Klar

Anna's PÅV...

Eg åpna døra og såg på ryggen til Luke" Hei Luke" sa eg. Han snudde seg og eg måpte. NEI!!"Hei Anna" det neste eg kjente var smerte i fjeset.

Luke's POVzzz

Eg gikk opp trappa og ringdte på. Eg stod her ein stund før eg gikk.

_________

Kort kapittel!!! Men er opptat med ting!! Srry

-Saggers(Ddr er namnet dokkas!!)

Audition(norwigan!)Where stories live. Discover now