Del 4

391 8 2
                                    

Annas POV....

Eg løp opp på rommet mitt og lata opp døra og gikk inn. Eg lata fen sakte igjen og lente meg nedover døra. Eg begynnte og gråte av gledestårer. Heldigvis var eg alene hjemme. Så da ble det ikkje så flaut. Eg kjente tlf vibrere og tok den opp av lomma. Uskjent nr!

•Hei søtaH! Finne på noko idag? Savner deg allerede!

Justin❤️

Awwwwwwww. Han er bare sååå søt!

•Hei,ja,seff! Kortid?

Siden han hadde nr mitt lagra som Anna❤️❤️❤️❤️💓😘😘😘😘

Viste han kven eg var. Eg fikk raskt mld tilbake.

•Kl 4?

Justin❤️

Eg tokk opp tlf min og svarte ham

•Ja, kommer du tilmeg?

•Ja, kva skjedde med hjertene!?❤️

•❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️Fornøyd❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

Eg la fra tlf min og gikk inn på badet.

Eg låste døra og såg meg i speilet.

Eg sminka meg lett og gikk på dass og gjore det normale. Eg gikk ut og ned på kjøkkenet.

Huset mitt:Rommet mitt innebærer W&C skap,mitt eget bad,dobeltseng,eit lite sminkerom og masse anna! Menge misunner meg på det dere. Har tilogmed min egen terass!

Eg åpna kjøleskapet og fløyta inn. Eg tok dram sjokolademelka mi i og drakk litt av den og satte den inn igjen. Eg gikk rolig inn på stua og satte på tv mens eg la meg ned isofaen.

Eg bladde meg ned kanalene og fant endelig noko eg likte. One tree hill.

Eg hadde sikkert sett OTH maraton før det ringdte på. Eg spratt opp av sofaen og gikk bort til døra.

Eg tok i håndtaket og dro den ned samtidig som eg skøyv den opp. Eg spratt hodet mitt ig såg ut. "Det tok sin tid" sa eg mens eg lata opp døra 90% slik at justin kunne komme inn.

Eg tokk på meg dei røde conversa mine og gikk ut. Damn! Der stod Justin ved bilen, han er bare sååå kjønn!

Eg sprang ned og satte meg inn i bilen." Kor skal vi?" Spurte eg justin

." Shoppe?" Spurte han og såg på meg." Oki"

Vi var framme og Justin hadde parkert bilen og vi hadde godt inn på Starstroc. Vi kjøpte oss litt mat og satte os ned." Såååå, Kordan lever du?" Spurte plutseleg justin meg. "Eg har ein mor, ein far og din storebror med namn Alex. Vi er ein rik familie som bor her😂😂❤

" eg ble ferdig og såg på justin." Nice! Ja, du veit sikkert masse om meg så eg har ikkje noko og fortelle" svarte han. Slik satt vi ein stund og prata om alt!

Vi gikk ut og hoppa fra butikk til butikk." Justin, no har eg ikkje mere penger. Skal vi gå hjem?" "Nei! Eg spanderer!" "Er du Serr!?" "Emmmm,ja. Eg er jo millioner!" " Oy! Det hadde eg glemt, du er jo justin bieber." "Takk for t du hadde glemt det og trudde at eg var ein vanleg person" "hæ,takk!? Kva mener du?" Sa eg og hevet eit øyenbryn mot han" eg liker og vere med folk som er med meg og tenker et eg er ein vanleg person, og ikkje fordi eg liksom er Justin Bieber"han smilte.

No hadde vi sikkert vert ute i 6timer!! Eg ble kjørt hjem og nor eg kom inn vil du ikkje tro kva som møtte meg!.....

________

Kva tror du Anna møtte? Håper det bleier lang del! Delene skal nok bli lengre på lørdag og søndag! Love ya!

Del👍

Vote⭐️

Comment💬

Isabelle🌸

Audition(norwigan!)Where stories live. Discover now