#Hade Xavier
Anna's POV...
Eg gikk oppover til huset. Det hadde allerede blitt mørkt. Eg hadde bedt bort Luke.eg måtte snakke med han! Eg gikk inn og mot stua. Eg satte meg ned og skrudde på tv. Eg hørte hare bank. Luke. Eg gikk mot døra og åpna. Eg hoppa i arme til Luke. " Oy" fikk han stønnet ut"Det var ikkje du" sa eg." Kva meg?" Spurte han og såg ut som eit spørsmålstegn." Som skrev at du likte rompa mi!" Sa eg. Ham så spørende på meg" nei... Kven var det da?" "X,X,Xavier" fikk eg hulka fram. Når eg sa det kjente eg han klemme hardere." Det var nok sikkert ikkje il deg.." Sa han for og trøste meg,trur eg. Eg svarte ikkje, bare gråt. Allt ditta var skremmende. Og no som Lisa var død, ja, Lisa døde. Og pappa måtte reise vekk i eit år og Alex, som ikkje er min ekte bror(Men betyr ALT for meg) Har flytta!
Justin's POV...
Ghaaaa koff må eg alltid rote det til mellom meg og Anna!? No vil ho sikkert !ALDRI! ha meg tilbake!
Anna's POV...
No var eg alene, eg gjorde meg klar til basketballkamp, Luke går på basket og eg er cheerleeder(?) det startet 1800 og no var kl 1730 grunnen til at eg var sen var fordi eg ville innom Xavier og sei unskyld.
Eg satte meg inn i bilen og begynnte og kjøre.
Eg stoppa bilen og gikk ut. Eg gikk mot døra og banka på. Døra var åpen så eg gikk inn. Eg hørte lyder og gikk forsiktig inn. Eg såg inn på det førsterommet så var gangen så stua,kjøkkenet,badet og soverommet. Der, Xavier og ein anna dame."ta på deg dinna" hørte eg han sa. Eg kikka inn på rommet og såg fult av plagater av rumpa mi,meg,øynene,håret og allt! Over hele veggen!
Eg såg på det han gidde ho og såg det var ein parykk av håret mitt!!! "Frekt" sa ho og smilte. Xavier kom nærmere hon og tok av seg t-sjorta. Ah! Der var tegninga mi! Du sjønner, Xavier har vore med meg for og bli kjent. Han merka ein tegning Lisa hadde tegna til meg, eg sa han kunne ta den. Og no, no har han tatovert den på ryggen!!
Dei begynnte og kysse og eg sjønte Xavier ikkje var til og stole på, eg løp ut og mot bilen. Eg kjørte rett bort til hallen og gjore meg klar.
Spillerene kom inn på banen. Dommeren blåste, kampen var igang. Eg såg mange blits. Eg følte Xavier satt der oppe og tok bilde av meg. Eg såg luke og heia.
Luke's POV...
Eg såg ein fantastisk Anna som heia. Ho såg skremt ut. Eg visste det var noko med han fyren. Han skapte trøbbel. Svetten rant. Og dommeren blåste ferdig kampen. Eg sprang bort til Anna og ba ho om og fortelle meg alt.
Anna's POV...
Eg forklarte han allt. Ditta har skjedd pga Audition, Justin,Jason,Sykehus,Alex og mamm og pappa, sykehus, gråting,break up with Justin,flytte og seff bli nysjerrig g tilkaller broren din og no står eg her og gråter. Luke sa han skulle gå til poletiet no. Han sprang ut og brydde seg ikkje om 2runda med basket.
Eg hadde venta her i ein time. Eg såg han komme og eg løp mot han." Dei er på leit, e gidde all fakta om han. Dei for for sikkert ein halvtime sida" eg såg spørrende på han. Eg sjønte deg han sa, men koff brukte han lang tid? Eg spørte han og fikk" eg kjøpte is" som svar." Kjøpte du til meg" spørt eg ivrig." Umh ja" han tok fram ein lollipop is. Tlf han begynnte og ringe inntenst.
Justin's POV...
Scooter hadde ringt og sakt at Belivetouren begynner og tre uker. Vil Anna vare med meg? Må eg finne meg ein ny? Det håper eg ikkje! Eg vil ha Anna! Om eg såg må kiddnappe ho!
Luke's POV...
Poletiet hadde ringt og sakt at dei fant ham. Eg var på vei til poletiet no og ba Anna om og dra hjem.
Eg parkerte bilen og løp inn." Kom" sa ein av poletiet. Han førte meg til eit rom og visste meg ein mørk huda Xavier. " de er ikkje han!" Sa eg og sprang ut mens eg tok fram tlf.
Anna's POV...
Eg parkerte bilen og hørte tlf ringe. Eg tok opp tlf og tok han opp til øre.(sitter fortsatt i bilen!) "hallo" sa eg." Luke her! Ikkje gå hjem! Dei har tatt feil Xavier!" "Forseint"sa eg
_________
Kva synest du? Kva skjer med Anna. Kven er Xavier?
-Isabelle🌸🌸🌸🌸🌸
YOU ARE READING
Audition(norwigan!)
FanfictionAnna skal prøve seg som danser for Justin Bieber. Men skjer det noko mere? Les og finn it av det!