Anna's POV...
Eg gikk hjem, vinden blåste i håret mitt. Det var ein deilig temperatur ute.
Eg gikk inn på rommet og logga på Facecall. Det kom opp ein mld.
•Hei Luke her.
•Hei, skjer?
•Tenker på deg.
Awwww så søt han er!
•Takk.
•Du har så fint smil:)
Eg smilte av det han sa, eg hater når folk skriver eller seier at eg hadde fint smil, men Luke, han var aneledes.
•Kva anna liker du?
•rompa ddi
Eg grøssa g skrudde av kameraet. Du sjønner, man kan filme når man sitter og prater med personen, så kan bare den person man charter til, se deg.
Eg satte meg ned på senga og bestemte og gå til broren min. Eg løp ned trappa og ut.
Eg banka på døra men den åpnet seg av segselv. Det var ingen her. Eg såg ein data og gikk bort til den. Eg visste Luke aldri ville skrivd det. Men uansett, man vet aldri. Datan var på, eg skrev inn ein d, eg gapa når eg så kva som kom opp. Det kom to dd!
"Hallo Anna" eg skvatt og så bak meg.
"Hei Xavier, døra var åpen" eg smilte og han nikket halveis.
"Oki, så dem var det." Eg gikk mot han." Eg må gå" sa eg. Han sperra døra og såg på meg." Elsker du meg Anna?" Sa han." Ja, seff du er broren min" eg gikk ut da han spørte" Mer enn Luke?" Eg såg på han(eller rygge) "hade Xavier"
___________
Kort del! Men kommer nok ein del til! Snx
YOU ARE READING
Audition(norwigan!)
FanfictionAnna skal prøve seg som danser for Justin Bieber. Men skjer det noko mere? Les og finn it av det!