#Eg kom hjem og du vil ikkje tro hva som møtte meg......
"Mamma,eg kan forklare" sa eg og prøvde og smile,men eg trur det ble mest grimaser i blikket mitt. Mamma sukka og gikk mit kjøkkenet. Eg tok av meg dei røde conversa og jakka mi. Eg gikk rolig inn på stua og satte meg i ein stol. Mamma kombinert og satte seg på den andre enden av bordet med ein kaffekopp. "Forklar" sa ho." Jo du sjønner...." Eg begynnte og forklare ho om auditioen,nr,tårene,mld,shoppingen og allt det andre. Mamma nikka og åpna munnen til og si noko. Men den ble fort lata igjen. Tilslutt kom det noko ut." Eg er glad for at du fortalte det, men du veit reglene! Skoledager skal du vere hjemme til halv 10. Du er ein halvtime forsein. Du skal få slippe kjeft eller noko liknande siden det ikkje var så masse, men husk, gjer du det eingangtil må eg og pappa nesten prate. Ditta skjer jo nesten kvar gang."mamma sine auge fylltes med tårer. Mamma er veldig følsom og er livredd for oss barna. Viss vi ikkje kommer igjen til den tida ho seier, blir ho veldig redd." Takk mamma" sa eg og gikk til ho og gidde hon ein klem.
Eg sprang opp på rommet og inn på badet. Eg vaska av meg sminka og skifta til pysj. Eg satta håret i ein ditt og gikk ut på rommet og skjeka tlf. Ein mld. Eg låste den opp og gikk inn på mld og sjekka den:
•Savner det søtaH❤️😘 takk for ein fin dag eg fikk dele med deg. Håper du får ein god natt søvn. Natta😴❤️
Eg smilte til meg selv og la fra meg tlf. Verdens heldigastejente!
Eg la meg ned i senga og gikk inn på Wattpad og såg det var ein ny del på favorittboka mi, Audition (Norwigan)
#Haha, tok min egen bok! Det som du leser er bak det tegnet er ikkje med! No skal eg skrive det som er med⬇️
Etter og ha lest delen skjeka eg instaen min Icecream206. Eg la fra meg tlf og sovna raskt.
*Neste dag
Eg våkna av den forferdelige vekkeklokka mi. Av og til hadde eg bare lyst til og hive den i veggen. Eg stoppa den og trilla ut av senga.
#Du ligger på golvet
Eg reiste meg og gikk inn på badet.
Eg tok ut dotten fra håret. Så tok eg av meg pysjen og undertøyet. Eg satte på dusjen og tok ut 2 håndkler. Ein til kroppen og ein til håret.
Eg hadde dusje ferdig og skulle gå ut. Det var bare så deilig og dusje. Dei varme gode dråpene som triller nedover.
Eg tok det eine håndkledet og snurre det rundt kroppen og det andre rundt håret. Eg gikk ut av badet og inn i W&C mitt. Der fant eg undertøy som Trude og bh. Så tok eg ut ein tynn genser det det står #Swag på og ein converse mørkerød shorts. Eg skifta og tok håret mitt i hestehale.
Eg gikk in på badet igjen og sminka meg lett. Litt hudfarga pudder over hele fjeset, rødt pudder på kinna, ein lyserosa øyenskyggepenn og litt eyliner og mascara. Eg smilte til meg selv og tok på ein salve som mamma hadde kjøpt for og gjemme kutta.
Ja, eg har Kutta meg selv, men det var før!
Flasback!
Eg sprang hjem fra skolen med blåmerker overalt. Det regna ute og nor eg var heime var eg søkk våt. Eg sprang opp på badet grinende og fant ein saks. Eg hatet ig bli mobbet. Så eg kutta meg selv på armene,beina og magen. Eg silblødde. Men eg angra ikkje, ditta var det vere eg hadde gjort! Bedre enn oG bli mobba igjallefall. Eg skreik av smerte. Mamma braste inn på badet og såg meg sitte og blø. Ho ble redd men samtidig sur, men hon forstod hvorfor. Ho bandasjerte det og samtidig grein hon for alle såra eg hadde fått.
Flasback over!
Vi har flytta hit og her har eg blitt tatt godt vare på. Det er mamma veldigglad for. Og det er bare bestevenene mine Brooke og Maya som vet allt!
Eg har mange som er forelska imeg og mange jenter som misunner meg. Det er eg veldig glad for.
Eg elsker meg selv, kroppen min og ansiktet.
Eg gikk ned og såg på kl.0730
Ein time til skolen begynner.
Eg åt frokost som da var cornflacs.
Da er var ferdig satte eg fatet i oppvaskmaskinen.
Det beste med mårningen var at eg var alene heime. Mamma for somregel på jobb i 6 tida. Det gjore slik at eg fikk huset for megselv.
Eg gikk ned til dansestudioet og dansett for meg selv, trudde eg. Eg såg meg rundt. Det var ingen her. Eg såg ut vinduet og det var åpent. Eg skrudde av musikken og skulle til og gå ut døra da nokon tok meg i armen. Eg snudde meg og der stod.....
_____________
Kven var det som stod der!?
Følg med videre.
Ta kontakt på:
Vine: IsabelleGrinde
Insta:Icecream206
Ask:IsabelleGrinde
Twitter:IsabelleGrinde
Snap:Icecream206
Vil ikkje gi ut flere chatter og sannt.
YOU ARE READING
Audition(norwigan!)
FanfictionAnna skal prøve seg som danser for Justin Bieber. Men skjer det noko mere? Les og finn it av det!