#Pling! Eg bøyde meg over tlf
Justin's POV...
Eg tok opp tlf og leste mld eg fikk.
•Fest?
Eg svarte eit ja tilbake og la fra meg tlf.
"Annapus, vil du vere med på fest?" Eg såg på ho og ho rista ein nei med hode." Gå du:)" sa ho.
Hemmelig POV...
Haha. Og be Justin på fest og vite at Anna ikkje skal. Er den perfekte teamingen på og ta ho.
Anna's POV..
Justin hadde gått opp på rommet får kg årne seg litt. Eg skrudde av TVen og gikk mot kjøkkenet. I dinna lille byen, i absolutt dinna lille byen. Så er det nokon som skjer heiletida! Åja, Hehe. Eg har glemt og si til dere at vi her flytta. No bor vi ikkje i LA lenger. No bor vi i eit sted som har eit rart namn. Dreampark. Haha. Ikkje akurat det meste stedet folk drømmer og vere. Og det heter Dreampark. Det er ikkje ein pak heller.! Lurer på Kvem som fant opp det namnet.( MEG!!)
Justin kom ned trappa. Han var kled i ein shorte og dongeribukse." Swag" sa eg. Justin smilte og kom mot meg. Han kysset meg lett på leppa og gikk mot utgangsdøra vår. Eller min.... Siden foreldra mine valgdte og bli vekke litt lenger, og Alex har flytta, så har eg kg Justin flytta ilag hos ham . Vi var hos meg no siden eg har ting her og han har ting. Viss du fårstår. Eg gikk bak han og stilte meg til dørkarmen(?) "Hade da søta. Ikkje drikk så masse!" Sa eg." Slapp av Annapus, eg skal vere den du ikkje vil angre på." Sa han og smilte. Han kysset meg lett på leppa og gikk ut døra." HADE!" sa han mens han gikk til bilden. Eg lata igjen ytterdøra og gikk inn på kjøkkenet igjen.
___________
Srry for den laaaange pausen. Og srry for den koooooorte delen! Har ingen fantasi.
Oki. Eg har helt glemt og sjekke kor mange som leser boka mi. Foregangsland eg sjekka var det 800 og noko, og no er det 1.2k!!!!! Tusen takk!!!
Fortsett og
👍like👍
💬comment💬
✔️Del✔️
- ein stolt Isabelle😊🌸
YOU ARE READING
Audition(norwigan!)
FanfictionAnna skal prøve seg som danser for Justin Bieber. Men skjer det noko mere? Les og finn it av det!