Mă plimbam din cameră în cameră. Trebuie să iasă totul perfect. Casa este destul de mare şi sufrageria este numai bună pentru o petrecere de adolescenţi.
Will şi-a respectat cuvântul şi s-a ocupat de tot. Băutură era de toate felurile,mâncarea nu lipsea.
Iar eu aveam ceva special în buzunar. Ceva care mă va ajuta să mă distrez pe seama lui Mike.
Tocurile mele răsunau în timp ce coboram la parter. Lumea trebuia să ajungă.
Mi-am ales o ţinută care cu siguranţă va atrage privirile tuturor.Ceea ce îmi şi place, să fiu în centrul atenţiei şi toţi să mă admire.Ah! Ce minunat!
Curbele mele pe care nu de mult le ascundeam acum ieşeau în evidenţă destul de mult.Rochia îmi îmbrăţişa fiecare centimetru al corpului.Pe deasupra aveam o geacă din piele.
De la uşă se auzeau nişte voci aşa că mi-am mai trecut o dată mâna prin păr şi mi-am băgat mersul meu de divă. Nu mă descurcam prea bine pe tocuri aşa că mergeam încet.Speram să nu cad şi să mă fac de râs, nu aveam nevoie de asta.
În câteva secunde încăperea s-a umplut cu vreo douăzeci de persoane şi ştiam că Mike a făcut o treaba bună la chemarea celorlalţi.
Imediat cum am intrat în cameră s-a întâmplat ceea ce voiam eu să se întâmple.Toate privirile s-au îndreptat , bineînţeles, către mine.
-Bună bunăă! Sunteţi gata să petreceţi? Hai să-i dăm drumu’!!
Toţi au început să exclameze iar eu i-am făcut semn lui Will să pornească muzica.
Era puţin trecut de ora opt iar paharele începeau să se golească. Imediat cum muzica a început să răsune din boxe,fiecare a început să facă diferite lucruri. Cei mai mulţi s-au dus la bar.
Lumea a început să mă îmbrăţişeze deşi aproape nici unul nu mă cunoştea. Începea să mă doară faţa de la atât zâmbit.
Probabil mulţi dintre ei se aşteaptă la o petrecere groaznică şi la plictiseală maximă.Vor vedea că nu e aşa.
Cu fiecare minut ce trecea camera se umplea cu oameni ce continuau să vină şi cu cei care sunt deja aici , sunt aproape beţi.Singurii care mai trebuiau să vină erau Mike şi grupul lui. Eu le-am zis la opt, era deja opt jumătate. Punctualitatea nu este punctul lor forte. Sau poate că se lasă aşteptaţi, ei bine nu vor fi, cel puţin nu de mine.
-Hey! Arăţi foarte bine. Nu ştiam unde să mă uit dar atunci când m-am întors l-am văzut pe Will şi am zâmbit.
-Muţumesc , Will. Chiar pe tine te căutam, a ieşit totul superb. Multumesc.
Atunci l-am văzut pe Mike ce stătea în prag şi se uita la noi.M-am prefăcut că nu l-am văzut şi i-am dat un pupic pe obraz lui Will. Daca îmi va zice ceva după, înseamnă că mă place.
Sincronizare perfectă. Imediat cum m-am dus spre bar ştiam că este în spatele meu.Îi simţeam parfumul ce l-aş recunoaşte oriunde.Oare asta era sanşa mea sau era prea devreme?Mai bine aştept.
M-am prefăcut că nu am băgat de seamă prezenţa lui şi am continuat să îmi fac un cocktail.
-Îmi place rochia ta, ar trebui să te îmbraci aşa mai des.
Doar atât poate?Serios?
-Păi nu am ocazii prea des.
-Atunci ai putea face asta doar pentru mine.
-A da? Şi ce de aş face asta?
-Să îmi clătesc şi eu puţin ochii cu frumuseţea ta.
-Dacă zici tu..hai că mă duc să mai dau o tură. Ne vedem aici într-o oră?
CITEȘTI
Ştiu cine m-a ucis.
Mystery / ThrillerSunt speriată de umbre dar întunericul îmi place. Bineînteles,doar eram o ciudată.Insultele pe care le aud în fiecare zi nu îşi mai fac de mult efectul. Şi farsele lor m-i se pareau deja patetice. Petrecerea aia nenorocita a schimbat totul. Ceea ce...