Era atât de dulce,parcă pluteam.Dar nu eram sigură dacă era din cauza stării mele euforice sau a sărutului.În timp ce mâinile lui aluncau pe corpul meu, nu mă puteam dezlipi de el.Nu îmi dădeam seama de aproape nimic, el îmi cerceta corpul cu frenezie şi îmi provoca o senzaţie nemaiîntâlnită până acum.Şi îmi plăcea.
Involuntar m-am agăţat de marginea tricoului său , trăgândui-l peste cap şi aruncându-l pe jos.În doar câteva secunde zăceam pe pat, unul peste altul în doar lenjeria noastră.Nu mă oprea nimic, nu aveam nimic în cap,mâinile mele parcă aveau propriul creier.
David s-a întins după pantalonii săi , neîntrerupând sărutul.A umblat în buzunare , cu gesturi neîndemânatice până a găsit ce căuta.S-a ridicat de pe mine şi a început să tragă cu dinţii de un pliculeţ mic din plastic.
La început nu mi-am dat seama ce era dar atunci când am realizat că era un prezervativ şi ce urma să se întâmple am sărit din pat şi am aterizat pe podea , neputând să îmi controlez picioarele.
-Ce naiba? Întreabă David uitându-se confuz la mine.M-am uitat şi eu la el şi am început să râd deoarece situaţia mi se părea foarte amuzantă.
-Nu, nimic, i-am zis printre hohote.Doar că…nu ştiu ce m-a apucat.Nu ştiu ce se întâmplă.
El a venit lângă mine fără să zică nimic şi m-a ajutat să mă ridic doar că nici el nu era mai bine decât mine şi am aterizat pe pat amândoi cu faţa în sus.Am început să râdem în acelaşi timp,dar nu ştiam de ce . Probabil că nici nu vom afla vreodată. Mâna lui a căutat-o pe a mea şi degetele noastre s-au împreunat.Privirea a început să mi se înţeţoşeze şi totul a devenit negru.
*************************************
M-a trezit o lumină puternicăce mi-a intrat în ochi.M-am întors pe partea cealaltă şi nu m-am chinuit să cercetez sursa de unde venea.Am încercat din nou să adorm dar am simţit patul cum se mişca ce dădea de înţeles că o altă persoană se afla cu mine.
Am deschis ochii încet şi m-am întors dar lumina ce intra pe geam m-a lovit direct în ochi.Când mi s-a clarificat imaginea şi am putut să văd cine mai era cu mine ,am fost surprinsă deoarece nu era cine mă aşteptam să fie.
-Will , bună.Ce cauţi aici?Cum ai intrat? Am încercat să mă ridic dar imedicat ce m-am mişcat o durere îngrozitoare mi-a străpuns capul, făcându-mă să mă aşez din nou pe pernă.
-Eşti bine?Ce ai păţit? Spune Will în timp ce se pune în pat lângă mine.
-Ăă nu , n-am păţit nimic. Mă doare putţin capul.O să-mi treacă .M-am uitat la faţa llui şi privirea sa îmi dădea de înţeles că nu mă prea crede. Dar nu contează.
-Până la urmă ce cauţi aici?Credeam că eşti plecat.
-Da,am fost plecat puţin din oraş cu treabă dar am terminat mai devreme.
Privirea mi-a căzut pe corpul meu , realizând că sunt îmbrăcată doar cu lenjeria intimă.Atunci fragmente din seara trecută şi-au făcut loc în mintea mea.M-am uitat în jur dar nu era nici o urmă.Nu erau nici filtrele aruncate pe noptieră , nici iarbă şi nici sticla cu alcool.Eram doar eu în lenjerie intimă şi David probabil era plecat de mult.Totuşi, încă nu ştiam de ce eram dezbrăcată. Dar aveam lucruri mai importante pentru care să îmi fac griji.
-Am nevoie de un test de sarcină pozitiv, spun din senin în timp ce îmi puneam un halat din mătase pe mine.Începusem să mă simt jenată deoarece Will mă privea intens.
-Şii de unde vrei să fac eu rost?
-Păi eu de unde să ştiu?Descurcă-te.Presupun că ştii pe cineva care te poate ajuta.
-Bine , am să văd.Dar nu îţi promit nimic.
-Auzi?Tu la petrecere ai văzut-o cumva pe Ana?
Imediat ce am pomenit numele ei , Will s-a schimat la faţă dar în câteva secunde a revenit la loc şi mi-a răspuns încercând să pară indiferent.
-Nu , nu a venit. Sau cel puţin nu am văzut-o eu. Am stat mai mult sus aşa că nu am de unde să ştiu.
-Da , aşa e.Nici eu nu cred că a venit, în fine.
Nu încetam să mă întreb de ce a făcut grimaşa aceea când a auzit numele ei.Mai era ceva ce nu mi-a zis?Credeam să ştiu totul dar poate că niciodată nu va fi aşa.
-Ce ai de gând să faci astăzi?întreabă Will, rupând liniştea ce se aşezase.
-Nu ştiu.Cred că diseară mă voi duce în barul unde merg ei deobicei, poate mă întâlnesc cu Mike.
-De ce?
-Pentru că nu am ce face, pentru că nu mă plictisesc să stau în casă şi pentru că vreau să văd cum va reacţiona când o să mă vadă după ce „s-a întâmplat” între noi.
-De ce nu poţi să laşi povestea asta măcar o zi în pace?Hai să plecăm măcar câteva zile undeva.Ai nevoie de o pauză , începi să devii obsedată şi te gândeşti mereu numai la asta.
Înainte să apuc să spun ceva el ridică o mână şi continuă să vorbească.Înţeleg că şi-au bătut joc de tine şi te-au abandonat de parcă nimic nu s-a întâmplat. Şi mie mi-au făcut rău , deşi Mike e fratele meu, nu i-a păsat. Te rog, nu te supăra şi ascultă-mă.
Vocea lui devenise blândă şi rugătoare.Şi îmi venea să strig la el , să-i spun că nu are dreptate şi că exagerează. Dar chiar aşa era?
-Dar…am început eu, pierzându-mi argumentele.Nu mai aveam ce să spun.Presupun că avea dreptate.Nu puteam să tac.
-Nu e o obsesie. Doar că vreau să fiu liberă şi conştiinţa nu mă lasă până când ei nu vor recunoaşte şi nu vor fi umiliţi. M-am săturat să mă simt sufocată în fiecare noapte de imaginea lor , râzând de mine.Şi suferinţa lor e tot ce mă ţine pe picioare.
Nu spusesem nimănui de coşmarele mele dar ştiam că pot să am încredere în el.
-Cred că ceva zile libere nu mi-ar strica. Unde vrei să mergem?
-Păi e prea frig ca să mergem la plajă undeva prin apropiere. Ce ai zice de câteva zile undeva la o cabană în mijlocul naturii?Ţi-ar face bine să schimbi puţin aerul.
-Sună bine.Şi când plecăm?Să ştiu să îmi fac bagajele.
-Păi ai face bine să începi să împachetezi pentru că plecăm diseară.Mă duc să rezolv câteva chestii şi mă întorc în câteva ore.Sper să fii gata.
CITEȘTI
Ştiu cine m-a ucis.
Mystery / ThrillerSunt speriată de umbre dar întunericul îmi place. Bineînteles,doar eram o ciudată.Insultele pe care le aud în fiecare zi nu îşi mai fac de mult efectul. Şi farsele lor m-i se pareau deja patetice. Petrecerea aia nenorocita a schimbat totul. Ceea ce...