Intr-un sfarsit m-am ridicat de pe saltea. Am parcurs drumul inapoi spre casa intr-un mod mecanic. Voisem sa il aduc mai aproape de mine si in schimb l-am indepartat. In mintea mea incepeau sa se formeze intrebari si dubii: de ce nu se simte si el atras de mine?
Cum am ajuns am vazut ca Will isi incarca deja bagajele in masina asa ca m-am dus si eu sa imi strang lucrurile cat de repede am putut, fara sa ii adresez nici un cuvant macar.
Dupa ce am incarcat toate bagajele in masina am urcat pe bancheta din spate nevoiind sa fiu alaturi de el. Nu am adormit deloc de data asta, nici nu as fi putut. Aveam nevoie mare de o tigara acum insa nu voiam sa fumez in masina,mai ales ca Will nu era de acord. Dar nici nu stiu cat a durat, fiind pierduta in gandurile mele si am ajuns. Nu s-a dat jos din masina, nu mi-a spus unde o sa se duca ci pur si simplu a oprit in fata blocului meu si a asteptat, lasand motorul aprins la masina.
Am coborat repede si mi-am luat bagajele cu mine. Imediat ce Will s-a asigurat ca mi-am luat lucrurile, a apasat pedala de acceleratie si dus a fost, lasandu-ma singura, in noapte, cu demonii mei insetati. Am urcat pana la apartament si surpriza mi-a fost mare sa il gasesc pe Luca, barmanul cel dragut, pe canapea. Insa matusa-mea nu se zarea de nicaieri.
-Tanara minora si ratacitoare s-a intors acasa deci, au fost primele lui cuvinte cand m-au vazut.
-Oh, ca sa vezi, tanarul major si profanator de babe. Unde e matusa-mea?Si de ce esti singur aici?
-Trebuia sa iesim in oras insa a primit un telefon si a trebuit sa plece, stau aici de o ora si o astept.
Fara sa mai zic ceva m-am dus in camera la mine si am aruncat bagajele pe jos. Ma simteam frustrata, am scos pachetul de tigari din buzunar si mi-am aprins una. M-am asezat pe marginea patului si mi-am scos papucii. Am realizat ca era mai bine sa nu simti nimic pentru nimeni. E mai bine sa nu iti pese si sa te bucuri de fiecare moment pe care il ai fara sa trebuiasca sa stai sa te gandesti la ce cred altii despre tine. Am stins mucul de tigara in cea mai apropiata scrumiera, cea de pe noptiera si mi-am scos hainele de pe mine planuind sa fac un dus. Mi-am luat si un halat pe mine amintindu-mi ca trebuie sa trec prin sufragerie ca sa ajung la baie, unde Luca era.
Am trecut prin fata lui fara sa ii arunc vreo privire si nu am putut sa observ daca el mi-a aruncat vreuna. Mi-am facut un dus rapid, frecandu-mi pielea de parca as fi vrut sa scap de un virus contagios. Am iesit din baie si am observat ca Luca nu se mai afla in sufragerie, probabil a plecat, mi-am spus in gand. Dar cand am intrat in camera mea l-am gasit pe Luca umblandu-mi in sertarul unde imi tineam de obicei lenjeria intima.
-Pot sa stiu si eu ce faci in camera mea?
- Cautam un tricou de schimb pentru ca l-am murdarit pe al meu.
-Cauta in alta parte pentru ca nu am nici un tricou care sa iti vina si dupa cum vezi tricourile nu se afla in sertarul ala.
-Da, vad. Draguta lenjerie...roz si cu dantela.
Ce ar fi trebuit sa insemne asta? Isi batea joc de mine sau era vreun apropo ciudat? Mi-am propus ca nu vreau sa aflu asa ca decid sa afisez o figura sarcastica, el zambeste ca un diavol si iese din camera mea fara sa imi spuna ceva. Se pare ca sunt inconjurata de baieti carora le place sa se joace cu mintea mea.
Mi-am dat jos halatul de baie si mi-am pus pe mine un tricou simplu si o pereche de pantaloni scurti. M-am uitat pe geam si afara era intunecat si totul parea foarte linistit. Nu stiam daca il voi mai vedea pe Will prea curand dar nu puteam sa las lucrul asta sa ma traga inapoi.
Ca de obicei, mi-am turnat bautura de seara si am rezistat tentatiei de a-l suna pe David. Nu stiam ce s-a intamplat ultima data si am decis sa las lucrurile asa cum sunt. Planuiam sa il sun maine pe Mike si sa stabilesc o intalnire cu el, sperand sa ma joc cu mintea lui cat puteam de tare.
CITEȘTI
Ştiu cine m-a ucis.
Mystery / ThrillerSunt speriată de umbre dar întunericul îmi place. Bineînteles,doar eram o ciudată.Insultele pe care le aud în fiecare zi nu îşi mai fac de mult efectul. Şi farsele lor m-i se pareau deja patetice. Petrecerea aia nenorocita a schimbat totul. Ceea ce...