*Bölüm 8*

14.8K 613 4
                                    

Yemeğe geçtiklerinde Gülçin çok heyecanlıydı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Yemeğe geçtiklerinde Gülçin çok heyecanlıydı.'Acaba mantıyı beğenecek mi?' sorusu bütün beynini işgal etmişdi.Ayşe teyze mantıyı servis etdikten sonra yemeğe başladılar.Gülçin yaptığı lezzetli mantıyı bir yandan yiyiyor,göz ucuyla da kocasını izliyordu.Tabağı değişmediği göz önünde bulunuursa mantıyı sevmişdi.İçinden tebessüm ederek gönül rahatlığıyla mantısını yemeye devam etti.Öte yandan Yekta ne kadar mantının tadını sevdiğini karısına göstermek istemese de Gülçinin başı aşağı tebessüm ettiğini gördüğünde mantıyı sevdiğini anladığını gördü.Düşünmeyerek mantıyı yemeye devam etti.Yemeği bitirdiğinde kuru bir

"Eline sağlık." dedikten sonra yukarıya çıktı.Odaya geldiğinde önce Engini aradı ve işler konusunda 5 dakika konuştuktan sonra dolaptan gri pijamalarını alarak onları giydi.İki gün sonra şirketin defilesi vardı ve Yekta 1 ay boyu Enginle birlikte bu iş konusunda çalışmıştılar.Her zaman her yere yalnız katılırdı,ama şimdi karısıyla katılması gerekirdi.Bunun için birazdan konuşma kararı aldı.Telefonunu yanındaki komodinin üzerine koyduktan sonra yatağa sırtüstü uzanıp ellerini de başının altına alarak karısını beklemeye başladı.

Gülçin masayı temizlemeye Ayçalara yardım ettikten sonra odasına çıktı.Kocasının ona kuru bir 'eline sağlık' demesi de onu mutlu etmişdi.Aralarında bazı şeyleri yoluna koymalaraı gerekliydi.Böyle devam edemezlerdi.Odaya girdiğinde kocasını yatakta sırtüstü uzanmış düşünürken gördü.Onu aldırmayarak dolaba taraf gitti ve kendi tarafının çekmecesinde beyaz kapalı saten gecelik alarak banyoya girdi.Üzerini değiştirdikten sonra dışarı çıktı.Kendi evinde de hep gecelik giyerdi,pijamayla rahat edemezdi.Yaza da yaklaştıklarından havalar sıcak geçiyordu.

Yekta banyo kapısının açıldığını gördüğünde o tarafa baktı.Karısını beyaz saten gecelikde gördüğünde aklı başka şeylere gitti.Karısını iki-üç defadır böyle görüyordu ve hep kendini frenliyordu.Mavi gözleri,salık siyah saçları ve süt gibi bembeyaz teniyle çok güzeldi.Sağlıklı bir erkekdi ve bedeninden hoşlanması normaldi.Böyle giderse hiç de sağlıklı olmayacaktı.Ne karısıyla birlikte oluyor, ne de başka kadınlarla.Bir de anlaşma imzalamışlar.O an Yekta karar verdi,en kısa zamanda karısıyla konuşarak o anlaşmayı iptal edip gerçek karı-koca olacaklar.Ama aralarında sevgi olmamasını keskin bir dille söyleyecekti.Sadece bir-birilerinin bedenlerine ihtiyaçları vardı. Gülçin yatağın kendi tarafına uzandığında Yekta konuşmaya başladı.

"İki gün sonra şirketimizin defilesi var.Onun için komodinin üzerine senin adına kredi kart koyacağım,alış-veriş yaparsın!" Gülçineyse sadece onaylamak kalmıştı.Yektanın 'defile' demesiyle tasarımları aklına geldi.Kendi şirketlerinde de şirketlerinin tasarımcılarıyla birlikte kendisi de bir şeyler yapıyordu.Bunun için yarından yine çizmeye başlayacaktı.Kocasını onayladıktan sonra gözlerini kapadı.Oldukca uykusu gelmişdi.Yekta da işıkları kapattıktan sonra uyumaya başlayacaktı ki, havanın sıcak olmasından dolayı oturak vaziyyete gelerek tişörtünü soyunarak yatağın ucuna attı ve uyumaya koyuldu.Oda da sadece pencereden sızan ayın ışığı vardı.Gülçinde yatakta olan haraketlenmeden dolayı gözlerini açarak kocasını izlemeye başlamışdı.Onun tişörtünü soyunduğunu gördüğünde bugün ikinci kez onun sert ve güzel bedeniyle karşılaştı.Yektanın onu görmesin diye de hemen gözlerini kapatarak uykuya daldı.

Yeniden  ✓TAMAMLANDI✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin