Her kese merhaba... Umarım iyisinizdir. Eğer beni soracak olursanız superim. Yeni bölümle karşınızdayïm. Umarım beğenirsiniz... Bu arada bana hikayeler önere bilir misiniz? Yani şu populerlerden olmasın. Bazen öyle hikayeler buluyorum ki, o populerden daha da iyi. Belki sizlerinde kütüphanenizde öyle hikayeler vardır. Eğer size de lazım olursa ben buradayım. Neyse çok konuştum galiba.😊😊
İyi geceler ve keyifli okumalar...🙏😭😘😘
***
Yengesiyle olan konuşmasından sonra Elif odasına giderek kendisini yatağa attı. Çok mutluydu. Sonunda çalışarak para toplayacaktı ve artık kendi ayakları üzerinde duracaktı. Çok seviyordu abisini ve onu üzmek istemiyordu. Sadece biliyordu dört yıldır abisi üzerine titriyordu.
Ailelerini kaybetmeden önce de severdi,korurdu,ama kaybettiklerinden sonra abisi Kemal kendisi için hem anne,hem de baba olmuştu. Hayrandı abisine. Gözlerini kapatarak bunları düşündü. Hiç bir zaman hiç bir şeyden şikayet etmemişti ve buna da niyyeti yoktu. Telefonuna gelen mesajla elini cebine attı ve telefonunu çıkardı. Arkadaşı Berildendi mesaj.
'Ne yapıyorsun kız?' Kıkırdayarak parmaklarını klavyeye dokundurdu. Bu mutlu haberi onunla da paylaşsa iyi olurdu.
'Hiç... Uzanıyorum. Sana süper bir haberim var.' Arkadaşı da bir pastanede çalışıyordu. Bu yüzden onu çok kıskanıyordu.
'Neymiş? Hemen söyle! Yoksa sevgili mi yaptın? Hem de benden habersiz? Gebertirim kızım seni!!!' Elif arkadaşının yazdıklarını okuyunca gözlerinin açılmasına engel olamadı. Ne sevgilisi? İki dakikanın içinde Beril senaryo kurmuştu.
'Ne sevgilisi kızım?! O meseleden sonra kapattım ben bu mevzuyu! Neyse iş buldum diyecektim...'
'Elifim mevzu kapatmakta neymiş? Sadece bir hoşlantıydı? İş mi buldun? Ne işi? Abin nasıl izin verdi? ' Elif böyle mesajlaşmakla olmayacağını anladığında hemen arkadaşını aradı.
"Kızım baştan böyle yapsana! Parmaklarım ağrıdı yazmaktan...!" Elfi arkadaşının sitemine gülerek karşılık verdi.
"Bana yazan sendin Beril hanım!" Kendisi yapıp suçu üzerine atıyordu. Arkadaşını çok seviyordu. Onun bu halleri kendisine neşe veriyordu. Beril tam bir neşe kaynağıydı. Kızlardan tek güvendiği oydu. Sonuncu hadiseden sonra arkadaşlara pek güvenmiyordu,ama Beril istisnaydı.
"Neyse...Ne işi buldun?"
"Bebek bakıcılığı" Karşıdan Berilin gülme sesi geldiğinde kendisi de tebessüm etti.
"Tamda sana göre... Abin izin verecek mi peki?"
"Yengemle konuştum,o da konuşacak."
"Tamam. Aslında ben seni pazar günü için aramıştım." Elif kaşlarını çattı.
"Pazar günü ne var ki?"
"Ne zamandır gezmiyoruz. Görüşüp şehri gezelim bir..." Bu fikir Elifin aklına yatmıştı. Güzel olurdu.
"Olur. "
"Kapatsam olur mu? Müşteriler geldi." Elif onayladıktan sonra telefonu kapattı. Aşağı inip bir şeyler yese iyi olurdu...
***
Gülçin odaya girdiğinde kocasının telefonla uğraştığını gördü. Yemek arabasını yatağın yanına getirerek kendisi de sandalyeye oturdu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeniden ✓TAMAMLANDI✓
Romance|. "Tamam... Gelelim asıl konumuza. Sen de görüyorsun Yekta. Ne sen,ne de ben mutlu değiliz! Neden bize bunu yapıyorsun? Artık bir evladımız var. Aramızda yaşananları ona yansıtmak istemiyorum,ama biz mutsuz oldukca onu nasıl mutlu yapacağız? Lütfen...