Yeniden herkese merhabalar.Kitabım için iyi bir kapak istiyorum.Yapabilen ve ya yapanı tanıyan varsa bana bildirirse sevinirim.
İyi okumalar..
-----------------------------
Bölüm şarkısı-Ravi İncigöz~Canım
*********************************
İşten dönen Yekta hemen odasına çıkarak üzerini değiştirmeye karar verdi.Odasına çıktığında karısını uyurken buldu.'Neden uyuyor ki?' diye genç adam düşünerek onun yanına yaklaştı.Bir de üzerini örtmemişdi.Örtüyle üzerini örtdükten sonra onu izlemeye daldı.Şimdi karşısındaki uyuyan kadın mutlu ola bilirdi,ama biliyordu ki, mutsuzdu.Ve genç adamda onu mutlu etme isteği yoktu.Bunun için derin nefes alarak ayağa kalktı ve dolaptan rahat bir şeyler alarak giyinmeye başladı.Seslere kalkan genç kadın üzerindeki örtünü yana atdı ve kalkıyordu ki, karşısında üstsüz olan kocasını gördüğünde hemen yatakta arkasına dönerek sitemle konuşmaya başladı.
"Neden burada giyiniyorsun!? Banyo denilen bir şey var!" Tişörtünü de giyinen adam alayla sözlere cevap verdi.
"Hatırlatırım burası benim odam!"
"Seninle evlenmek isteyen ben değilim! Benimle evlendiysen sen de bana saygı duymalısın!" diye genç kadın yatak başlığını inceleye-inceleye içindekilerini döktü.
"Seninle anlaşma imzaladık ve bu evde benim kurallarım geçer.Sözlerine dikkat et! Yoksa yapacaklarım benden asılı olmayacak!" genç adam kalp kıran sözlerine yatağa yaklaşarak Gülçini kendine çevirip çenesinden tutarak devam etti.
"Anladınmı beni!?" diyerek itti ve çalışma odasına gitti.Onun arkasından Gülçin çenesini tutarak gözleri dolu-dolu fısıldadı.
"Ben istememişdim bunları.Pişman olacaksın...Pişman olacaksın.Bir gün bana yaşattıklarının,beni ailemden koparmanın,bana hakaret eden sözlerinin cezasını alacaksın!"
Ayağa kalkan Gülçin Ayçanın yanına inmeye karar verdi ve kararını gerçekleştirdi.
Gülçin mutfağa indiğinde Ayşe teyzeyi ve Ayçayı yemek yaparken bulduğunda tebessüm etti.
"Kolay gelsin." diyerek sandalyelerden birine oturdu.
"Sağol kızım."
"Ne yapıyorsunuz?" Genç kadın gerçekten bu nefis kokuları merak etmişdi.Bu evde mutlu olduğu tek yer Ayçaların yanıydı.
"Yaprak sarması,mercimek çorbası ve börek" diye Ayşe sultan bir yandan yemek yapa-yapa cevap verdiğinde Gülçin de onaylayarak onları izlemeye başladı.Ayçaya baktığında moralinin olmadığını gördüğünde merak etmedi değil.Onunla konuşmak için akşamı beklemeye karar verdi.Kapı zilinin çalmasıyla Gülçin
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeniden ✓TAMAMLANDI✓
Romansa|. "Tamam... Gelelim asıl konumuza. Sen de görüyorsun Yekta. Ne sen,ne de ben mutlu değiliz! Neden bize bunu yapıyorsun? Artık bir evladımız var. Aramızda yaşananları ona yansıtmak istemiyorum,ama biz mutsuz oldukca onu nasıl mutlu yapacağız? Lütfen...