İyi okumalar....
***Yekta arabayla hızla eve giderken siniri hala geçmemişti. Ne de olsa Oktay pişkince Gülçinden uzak durmayacağını haykırmıştı. Aklına yine dedikleri geldiğinde direksiyonu tutan ellerini istemedende olsa sıkmıştı.
Oktayın karısını arkadaşca görmesine inanmıyordu. Belki de kendisi kuruntu yapıyordu,ama bütün bunlar karısını kaybetme korkusundan ireli geliyordu. Gülçini kaybedemezdi. Sevgiyi,aşkı yeni bulmuşken ailesini kayb edemezdi. Evet hataları çoktu,ama telafi ede bilirdi.
Eve geldiğinde aynada kendisine baktı. Bu yüzle Gülçine ne cevap verecekti? Başını sağa-sola sallayarak arabadan düştü ve kapıya adımladı. Tam kapıyı açıyordu ki, kapı Ayça tarafından açıldı.
"Yekta bey!?"
"Yekta!?" Ayçanın arkasınca da karısı göründüğünde gözlerini devirdi.
"Hâlâ bey mi Ayça? Bir-iki aya Enginle evleneceksin!" Yekta başını sağa-sola sallayarak içeri geçmek istedi,ama hanımlar donmuş kendisine bakıyorlardı.
"Yüzüne ne olmuş senin!?"
"İzninizle bir içeri geçeyim!" Yektanın sertce söylenmesiyle Ayça hemen önden çekildi. Yektanın seri adımları salona geçip kendisini koltuğa bırakmasıyla Gülçin de arkasınca gitti. Gerçekten merak etmişti. Yektayı hiç böyle görmemişti. Onun karşısındaki koltuğa oturduğunda Ayça da bir şey demeden gitmişti.
Karı-kocayı baş-başa bırakmak için. Gülçin koltuğa oturduğu gibi hemen kalkarak ilk yardım çantasını getirdi ve Yektanın yanına oturdu. Yekta bunu hiss ettiğinde hemen yanında olan karısının gözlerine baktı. Endişe ve merakla kendisine bakıyordu. Yekta bununla sırıtmak istedi. Belki de kavga etmekle iyi yapmıştı. Bu sayede karısının ilgisini çeke bilmişti.
"Anlatacak mısın?" diyerek Gülçin kocasının patlamış dudağına ve kaşına bakarak hemen malzemeleri çıkardı. Gülçin elindeki pamuğu Yektanın kaşına vurduğunda Yekta yüzünü buruşturdu.
"Neyi anlatayım? Kavga ettim işte.." Gülçin elini durdurup küçük çocuklar gibi omuz silkip umursamazca konuşan Yektaya baktı.
"Onu anladık! Ne için kavga ettin ve kiminle?" Gülçin işine devam ettiğinde Yekta yine umursamazca cevap verdi.
"Benim damarıma bastı ve ben de haddini bildirdim. Kim olduğu da önemli değil!" Oktayla kavga ettiğini söylerse Gülçinden azar yiyeceğini biliyordu ve kendisi de onun kalbini kırmaktan korkuyordu. Gülçin işini hall edip bitirdiğinde hemen Yektadan uzaklaştı. İçi acımıştı ona.
Yektayı orada öyle bırakıp ilk yardım çantasını yerine yerleştirdi ve çocukların odasına çıktı. Hâlâ uyuyorlardı,ama birazdana uyanırlardı. Yekta gittikten sonra Ayça gelmiş ve arkadaşıyla uzunca sohbet etmişlerdi. O sırada da çocuklar yorgunluktan uyuya kalmıştılar. Asya annesiyle konuşurken Aslıların bu akşam döndükleri haberini almıştı Gülçin.
O yüzden Ayçanın da yardımıyla Gülçin akşama yemek hazırlamıştı. Birazdan ve akşam için Gülçin kendisini oldukca gergin hiss ediyordu. Birazdan Oktayla, akşam da kocasıyla boşanma konusunu konuşacaktı. Odasına girdiğinde hazırlanmaya koyuldu. Dizinin biraz yukarısında bite,önü düğmeli cins etek ve üzerine de beyaz gömlek giyerek siyah saçlarını sıkı bir at kuyruğu yaptı. Ayağına da beyaz spor ayakkabılarını giydiğinde geriye sadece makyajı kalmıştı. Hemen makyaj masasının önüne oturduğunda kapının açıldığını gördü. İçeriye giren Yektaya kaşlarını çatarak baktı. Yektaysa rahatca gelip yatakta oturdu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeniden ✓TAMAMLANDI✓
Romansa|. "Tamam... Gelelim asıl konumuza. Sen de görüyorsun Yekta. Ne sen,ne de ben mutlu değiliz! Neden bize bunu yapıyorsun? Artık bir evladımız var. Aramızda yaşananları ona yansıtmak istemiyorum,ama biz mutsuz oldukca onu nasıl mutlu yapacağız? Lütfen...