Bölüm 29

9.8K 401 37
                                    

     Merhaba... Bir günde iki bölüm. Hepsi sizin yorumlarınızdan gelen ilham sayesinde.
Delila87 GlevinToptik. Yorumlarınızla,düşüncelerinizle bana mutluluk getiren okurlarım sizleri çok ama çok seviyorum ve büyük bir teşekkür ediyorum. İyiki varsınız...😘🙏😍

   Keyifli okumalar. 🙏😃

              ***

      Güneşin rahatsızedici işığı Gülçinin uyanmasına neden olduğunda Gülçin gözlerini açarak etrafa bakındı.Yektanın odasındaydı.Gözü saate ilişdiğinde saatin sabah 10 olduğunu görüp kendisine sinirlendi. Biraz uyuyup geri dönecekti o,ama sabah olmuştu bile.

Bundan rahatsız olarak üzerindeki örtüyü yana attı ve banyoya girerek rutin işlerini hall ettikten sonra oğlunun odasına gitti. Denizi odada yoktu.Anlaşılan Ayça aşağı götürmüştü. Kendi odasına girerek üzerine rahat bir şeyler giyindi ve saçlarını sıkı bir at kuyruğu yaptı. Hemen aşağıya indiğinde Ayçanın Enginle birlikte kayvaltı yapığını gördü.

"Günaydın.. Beni neden uyandırmadınız?! Ben hastaneye gidecektim!" Sitemle boş yere geçen Gülçin kızgınlıkla ikiliye baktı. Kendini Yektaya ihanet etmiş gibi hiss ediyordu.

"Günaydın da. Yorgundun Gülçin. Dinlenmen gerekti ve ben de uyandırmadım.İyiki de yapmadım. Gözlerinin yorgunluğu gitmiş!" Arkadaşının iyiliğini düşünen Ayça hemen ona çay süzerek yerine geçti. Gülçinse ona teşekkürünü bildirerek oğluna baktı. Bebek arabasında kendi-kendine oynuyordu. Onu öpüp-kokladıktan sonra Engine döndü.

"Bir haber var mı Engin?"

"Aslında var..." Gülçinin gözleri mutlulukla parladığında Engin de tebessüm etti.

"Yekta hayati tehlikeyi atlatmış"

"Allah aşkına beni neden uyandırmıyorsunuz!? Bö-böyle bir haberi bana anında vermeliydiniz. B-ben gidiyorum!"

"Dur Gülçin! Şimdi uyutuluyor,birazdana uyanır.Hem Oktay aradı bakıcılar gelecekmiş.." Enginin söyledikleriyle Gülçin yüzünü buruşturdu. Bir de o vardı değil mi!? Bakıcılarla kendisi bizzat görüşecekti ki,içinde şüphe kalmasın. Ama mutlu olmuştu. Sevdiği adam iyiydi. Atlatmıştı hayati tehlikeyi. Artık yeni hayatları başlayacaktı,Yektaya bir şey olmamıştı. İçindeki sevinçler birlikte oğlunu kucağına aldı. Ona sıkıca sarılarak kulağına

"Duydun mu oğlum? Baba iyileşmiş...Artık bizim yanımızda olacak... O iyileşti.." diye fısıldadı. İçindeki mutluluğun haddi-hesabı yoktu. Gülçini izleyen Ayçalarsa onu gibi mutlu olmuştu.

Arkadaşının çökmüş durumları kendilerini üzmüştü. Her kes kahvaltısını bitirdikten sonra Engin hastaneye gittiğinde Gülçin de ne kadar gitmek istese de bebeğinin iyiliği için gitmedi.Ayçaya masayı toplamakta yardım ettikten sonra salona geçti. Kapının çalmasıyla geleninin kim olduğuna baktı. Oktayın geldiğini görüp sevinçle açtı ve ona sarıldı.

"Günaydın Oktay...Biliyor musun Yekta atlattı... Bizi bırakmadı.."

"Günaydın... Biliyorum canım. Gördün mü ona bir şey olmadı.Yine eskisi gibi senin sinirlerinle oynayacak,oğlunuzun yanında olacak..." Oktay Gülçinin mutluluğunu tebessümle izleyerek ondan ayrıldı.

"Görüşme için üç tane kadın geldi.Bir-bir yanına gelecekler tamam mı!?" Gülçin onayladıktan sonra salona geçerek koltuğa oturdu. Az sonra salona 30-35 yaşlarında,esmer,hafif kilolu bir kadın geldiğinde ayağa kalkarak selamlaştı.

Yeniden  ✓TAMAMLANDI✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin