5.Nieuw huis?!

36 1 3
                                    

8:30 POV Summer
het was zo gezellig met Saar gisteren! Saar is blijven slapen bij ons, James is naar Zach gegaan. Als we wakker zijn gaan we meteen ontbijten ik ontbijt met Granola en cappuccino en Saar met boterhammen en Latte maciato. Als we klaar zijn ruimen we het bed en alles op. Saar en ik kleden ons aan. Vandaag moet James eerst werken voor zijn eigen kledinglijn en daarna gaat die met ons mee naar het feestje van Soof!
Oh ja, ik had jullie nog niets verteld. Nou ik ben best friends met Sophie alleen ze was verhuisd naar Nederland maar vanaf vandaag woont ze weer in Madrid! Dus Tom had ons gevraagd voor de suprise house party! Dus Saar en ik gaan daar zo naar toe!
13:00 POV Summer
Als ik alles heb gepakt dus : mijn tas, zonnebril en mijn telefoon dan lopen we het huis uit en rijden we richting het nieuwe huis van Sophie en Tom. Als we d'r zijn doet Tom open.
Tom: "Heey girlsss!"
Summer en Saar:"Heey Tom!"
Als we eenmaal binnen zijn bespreken we van alles.
S:"zullen we daar achter het kastje gaan zitten?"
T:"ja dat is prima."
Sa:"oke"
Als we klaar zijn en alles is geregeld kan Sophie elk moment komen. De deur gaat open....
"SUPRISE!!!" Roepen we allemaal.
Sophie:"OMGGG SCHATJES!!"
Saar:"Heey bestie lang geleden!"
Summer:"wat ben je veranderd!"
Sophie ik geef Tom een kus en zeg:"echt?" Als we aan de wijn zitten komen Zach & James aan de deur, "heey schatje!" Zegt James "heey babe liefje schatje"❤️ James geeft me een dikke zoen wat als snel uitloopt tot een tongzoen.
23:34 POV James
"Schatje zullen we gaan?"
Summer:"ja kom!"
Saar en Zach blijven nog heel eventjes.
POV Summer
"nou schatjes bedankt voor de gastvrijheid! En veel plezier in je nieuwe huisje!"
James:"kom je nou liefje?"
Summer:"Jaaa"
*onderweg* 23:40 POV James
"Dat was gezellig!"
S:"ja vond ik ook" "als ik thuis ben duik ik meteen ons bed in!"
"Uhhh ik ook!!"
*thuis* 23:46 POV Summer
"Ik ga slapen schatje!"
"Ik ook babe!" Roept James
"Ik ga eerst nog douchen!"
James komt naar boven.
"Mag ik ook onder de douche?"
"Want anders lig jij eerder in bed en dan heb ik het koud."
"UGG oke voor deze keer."
Als we eenmaal onder de douche staan wast James me met showergel en ik hem ook.
00:37 POV Summer
Als ik mijn tanden heb gepoets en ik mijn Pyama aan gedaan heb lig ik in bed.
S:"Slaaplekker baby💕"
J:"Goodnight lieverd"
J:"heb je wel eens nagedagd over kinderen?"
S:"ja lieverd, ik wil heel graag kids.
J:"zullen we dit morgen vroeg verder bespreken?"
S:"ja is goed babyy"

Wat vinden jullie ervan?
Wel of geen kids?
Ik heb 2 vriendinnen die ook een boek schrijven waar James & Summer in voor komen! Zeker lezen.
Groetjes Fietje21

MadridlifeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu