Wedstrijd dagje! 🏑⚽️

4 0 0
                                    

Pov Summer 7:00
Ik word wakker. De kids liggen bij mij in bed. Ze zijn ook al wakker. Ik doe de tv aan en stap uit bed. Jesse en pip kijken geintreseerd naar de televisie. Ik leg Lieve we ook bij zodat ik me kan klaarmaken. Ik doe mijn kleding aan. Make-up en haren goed.

8:00
Ik leg de sportkleding van Jesse en pip klaar.
Ik doe de kleding dan bij hun aan.
Daarna kleed ik Lieve aan. Als dat gefixt is gaan we naar beneden.

Ik maak ontbijt voor hun en daarna voor mezelf.

Ik doe bij Jesse zijn voetbalschoenen aan en bij Pip haar hockeyschoenen, bij Lieve haar uggs en bij mezelf laarsjes.

9:00
Ik zet alle kids in de auto. Daarna rijden we naar de voetbalclub. Ik zet Jesse af. Hij wordt terug gebracht door Jeroen. (Een vader van een jongen uit het team!)
Daarna rijden we naar de hockeyclub. Ik haal de kinderwagen uit de auto en doe lieve erin. Daarna lopen we naar het veld. Ik bestel aan de bar een kopje koffie en ga dan naar het veld. Daar kom ik Saar tegen, we kijken de wedstrijd.

11:00
De wedstrijd is afgelopen. We lopen naar het clubhuis. Ik bestel een tosti voor Lieve en Pip.

12:00 we zijn weer thuis. Lieve kijkt op bed tv en Pip zit in bad. Ik loop naar beneden want de bel gaat. Ik doe de deur open en zie Jesse daar staan. Ik bedank Jeroen voor het thuisbrengen en doe dan de deur dicht. Jesse doet zijn schoentjes uit en loopt dan naar binnen. Hij loopt naar binnen terwijl ik een kopje thee voor hem maak.

13:15
Alle kids zijn weer aangekleed. Ze zitten nu tv te kijken. Ik ruim de badkamer op.
Daarna bedenk ik wat we gaan doen. Ik besluit met ze naar de film te gaan.

'Jesse, Pip! Vinden jullie het leuk ok naar de film te gaan?'

'Jaaa! Finding nemo?'

'Ja leuk!'

Ik zoek de film op en dan bestel ik kaartjes. De kids doen hun jasjes en schoentjes aan en we lopen een rondje door het park met Guus.

14:30
We vertrekken vanuit huis naar de bioscoop. Als we bij de bios zijn til ik Lieve op en laat de kaartjes zijn. We kunnen naar de zaal. Eerst moet er natuurlijk iets lekkers worden gekocht. We kopen wat lekkers en gaan dan richting de zaal.

16:39
De film is afgelopen. We lopen met zn 4e de zaal uit. Buiten til ik Lieve weer op en lopen we naar de auto. Vanuit de auto gaan we weer naar de supermarkt. Ik koop het avondeten en dan gaan we naar huis.

MadridlifeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu