Weekend
7:00
Ik word wakker van de kinderen en James, ze zijn aan het spelen op ons bed.
Ik kijk een beetje toe.
Daarna stap uit bed en kleed de kinderen aan.
James doet zijn joggingspak aan.
Daarna kleed ik mezelf om.James gaat samen met de kids naar beneden en ik maak een tas klaar met allemaal zwem/sauna spullen.
Als de kids ontbeten hebben stappen we in de auto en rijden naar mijn ouders.
We zetten de kids daar af en rijden daarna door naar het resort.We kleden ons om en gaan daarna naar de massage kamer.
We krijgen een heerlijke behandeling.
Na een uurtje of 6 in het resort hangen pakken we onze spullen weer en vertrekken weer naar huis.
Gelukkig blijven de kindjes eten bij mijn ouders.
Ik ruim het huis op terwijl James eten kookt.
Als het eten klaar is gaan James en ik gezellig aan tafel zitten en kletsen gewoon gezellig.
Terwijl ik afruim gaat James de kids ophalen bij oma.
Pov James
Als ik weet met de kids onderweg naar huis ben vraag ik aan ze of ze een ijsje lusten.
En natuurlijk willen ze dat.
Dus we rijden langs de MacDrive en bestellen ijs.19:00
Als we weer thuis zijn laat Summer het bad vollopen en ik kleed de kids uit.Summer helpt ze bij in bad zitten.
Pov Summer
Als de kids weer uit bad komen droog ik ze af en trek hun pyjama's aan.20:00
De kindjes liggen op bed en ik loop naar de badkamer.
Ik ruim de ravage op die is achtergelaten door Jesse & Pip.Ik haal mijn make-up eraf en stap onder de douche.
Als ik klaar ben met douchen trek ik mijn joggingspak aan en ga naar beneden, ik zet thee en pak 2 koekjes.
Voorderest kijken we RTL Late Night en kletsen gewoon.
23:10
Ik ben best wel moe geworden dus loop ik naar boven, poets mijn tanden en val daarna in slaap.X Valerie💐
JE LEEST
Madridlife
RomanceSamenvatting: Summer woont met haar gezinnetje in Madrid. Lieve van 0,5 jaar, Pip en Jesse van 5 jaar en James is 30 jaar oud. Summer is model en James voetballer, allebei erg druk maar toch proberen ze zo vaak mogelijk leuke dingen te doen met de k...