4.Stad|verjaardag!

13 0 0
                                    

04:00 POV Summer
Het is 4:00 s'nachts, maar James Zach & ik zijn uit ons bed om het gezellig te maken beneden want Saar is jarig! 21 Augustus. We versieren alles met de kleuren Blauw en Paars. Als we klaar zijn gaan we allemaal ons bed weer in. *volgende ochtend*
We zijn allemaal wakker, maar iedereen ligt nog in zijn bed. Ik besluit rond 9:30 om uit bed te gaan. Ik dek de tafel en doe de laatste dingen. We komen allemaal naar beneden en zingen: " HAPPY BIRHTDAY TO YOU HAPPY BIRHTDAY TO YOU HAPPY BIRHTDAY HAPPY BIRHTDAY HAPY BIRHTDAY TO YOU!" "Gefeliciteerd zussje😝" zeg ik. James en ik hebben als cadeau om samen met mij (Summer) naar de spa te gaan met massage enzo! Daarna nog lekker winkelen! Zach & James moeten allebei werken! Maar eerst gaan we lekker ontbijten! Als we dat hebben gedaan gaan we afruimen en aankleden! Ik pak mijn tas met: bikini, handdoek, schoon ondergoed , oplader telefoon.
We rijden met mijn auto richting de stad. Het is 13:30 we hebben om 13:40 de afspraak. We lopen richting de massage salon.
"Ik heb er zin in zeg ik!" Ik ook!! Hoor ik Saar zeggen. Als we eenmaal aangekomen zijn gaan we maar binnen. De vrouw roept ons en zegt: "mevrouw Avenue en mevrouw Goossens! Ja dat zijn wij!! roept Saar! We kleden ons uit en doen de badjassen aan. We gaan weest douchen, daarna krijgen we de massage! Als we lekker zijn ontspannen zijn we klaar, we kleden ons weer aan en lopen de winkel uit. Daarna besluiten we lekker iets te gaan eten bij Happy Italy.
Sa:"deze pizza is echt lekker."
Su:"ja deze is ook echt goddelijk."
*onderweg naar huis* 21:34 POV Summer
Su:"het was echt leuk."
Sa:"ja echt he!"
-telefoon van Summer gaat-
S:"hallo met Summer"
J:"heey schatje"
S:" oh Heey. Hoe was je dag?"
J:"goed die van jou? Lekker ontspannen?
S:"ja! Waarom belde je?"
J:"ohja on te zeggen dat ik vannacht bij Zach in de logeerkamer slaap en dat Saar dan bij ons blijft."
S:"oke is goed liefje. Is goed"
J:"is goed tot morgen babe"
POV Summer
"Het wordt echt gezellig!"
Ja!! Roept Saar
* Al een tijdje thuis* 03:56 POV S
Su:"nou zullen we eens gaan slapen?"
Sa:"dat lijkt me een goed plan!"
Su:"slaap lekker!"
Ik haal mijn make- up eraf en ga in bed liggen. Het is altijd zo leeg zonder James.

En wat vinden jullie ervan? Goodnight!

MadridlifeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu