Workie workie

0 0 0
                                    

Het is winter trouwens!
De Louis Vuitton tas is voor de laptop enzo, de kleine voor d'r portmonnee, telefoon enzovoort!

(het is trouwens winter)

Pov Summer 6:15
Mijn wekker gaat. Ik snooze hem en maak James wakker. Ik stap uit bed en pak een setje kleding. Ik neem het mee naar de badkamer en trek het daar aan. Daarna doe ik mijn haar en make-up.

7:00
Ik ben klaar met mezelf. James doet zijn trainingspak aan en maak Lieve klaar voor de dag. Ik pak de setjes kleding van Jesse en Pip, ik leg ze op bed. Daarna maak ik Jesse en Pip wakker. Eerst kleed ik Jesse aan en ondertussen kijkt Pip tv. Daarna andersom.

7:30
We gaan met z'n alle naar beneden. James heeft het ontbijt al gemaakt dus we kunnen meteen eten.

7:45
De kids gaan spelen, James afruimen en ik maak de lunch.

8:00
Ik doe de jasjes, schoentjes en tasjes aan bij Jesse, Lieve en Pip. Jesse en pip worden gebracht door James en ik breng Lieve.
Ik geef ze een laatste kus en daarna gaan ze weg. Ik doe ook mijn jas, tas en schoentjes aan. Als ik alles heb leg ik Lieve in de kinderwagen. Ik pak de riem van Guus en klik hem vast.
Daarna loop ik een rondje door het park met Lieve en Guus.

9:09
Ik ben weer thuis. James is trainen, de kids zijn op school en Lieve is op de crêche.

Ik pak de laatste spulletjes in voor mijn afspraak en sluit het huis dan af. Ik rijd naar de bestemming. We hebben afgesproken bij 'de Etelage' een restaurantje.

11:30
We zijn klaar met de afspraak. Ik reken af en neem daarna afscheid. Ik loop weer naar de auto en ga dan naar huis. Als im thuis ben besluit ik alles te gaan poetsen. Ik doe de hele beneden, boven en zolder verdiepingen.

13:14
Ik ben helemaal klaar. Ik pak de riem weer en klik hem vast. Ik loop weer door het park met Guus.

13:45
Ik ben klaar met de hond uitlaten. Ik doe de riem weer af.

14:00
Ik doe mijn jas weer aan en pak tasje. Ik doe de auto open  en rijd naar de school toe. Als ik daar aankom parkeer ik de auto en ga op de plek staan waar ik altijd sta. Ik klets wat met Saar.

14:16
De kids komen uit school rennen. Ik geef ze een kus en vraag daarna wat de planning is. Jesse gaat afspreken bij ons met een vriendje en Pip gaat gewoon mee naar huis. Ik zeg iedereen gedag en ga dan naar huis. Ik elf de tasjes achterin en rijd daarna naar huis.

14:45
We zij thuis. Ik ruim de tassen uit. Pip gaat met het poppenhuis spelen en Jesse en zijn vriend Bart zijn aan het voetballen.

16:00
Jesse en Pip kleden zich alvast aan voor voetbal en hockey.
16:15
Ik zet alle kinderen in de auto.
Ik zet eerst Bart thuis af en rijd daarna naar de voetbal. James is daar al om training te geven. Ik rijd door met Pip naar hockey. Gelukkig zet Saar haar straks af bij ons thuis dus hoef ik niet meer weg.

17:00
Ik ga weg bij de hockey. Ik ga naar Lieve toe. We rijden even langs de AH en halen het eten voor vanavond.

17:32
We zijn weer thuis. Ik begin met het eten. Terwijl het opwarmt doe ik Lieve in bad.

17:56
Lieve komt uit bad. Ik doe haar haar pyjamaatje aan. Daarna gaan we naar beneden.

18:15
Lieve wordt thuis af gezet. 'Thanks Saar!' Roep ik nog.
'Graaggedaan!' Roet ze terug.

Ik hoor dat James en Jesse ook thuis komen dus kunnen we eten. Na het eten ruimt James af. Ik neem alle 3 de kids mee naar boven. Ik kleed eerst Jesse uit en zet hem onder de douche, daarna Pip ook.

Ik lees ondertussen Lieve voor zodat ze in slaap valt.
Daarna leg ik pip en Jesse ook op bed.

Als ze op bed liggen ruim ik de badkamer op. Daarna stap ik onder de douche. Ik ga daarna zelf ook slapen. James laat Guus nog uit en komt daarna ook slapen.

MadridlifeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu