POV James 9:12
Ik word wakker en zie dat Summer niet meer in bed ligt. In loop naar beneden en zie Pip en Jesse voor de tv zitten. Summer is de krant aan het lezen. Ik loop naar Pip en Jesse en geef ze een dikke kus. Daarna loop ik maar Summer en geef een zoen die al snel uitloopt tot een tongzoen.
S:"ik heb de waterkoker aan gezet. Wil jij thee maken?"
J:"ja hoor. Vind je het goed als ik straks even ga hardlopen?"
S:"tuurlijk, ik houd vandaag even rust."
J:"ja is goed baby"
*Als we ons ontbijt op hebben*
James loopt naar boven en gaat z'n sportkleding aantrekken. James roept nog:"ik ga lieverd!" En spontaan krijg ik een glimlach op mijn gezicht, ik krijg toch nog wat zin om met de kinderen te gaan spelen dus loop ik richting de tv maar begin met borstvoeding.
Daarna loop ik samen met de kinderen naar boven en leg ze in het bed van James en mij. Ik begin me aan te kleden en Pip en Jesse kijken televisie. Als ik klaar ben pak ik mijn make-up en doe het op mijn gezicht. Als ik klaar ben pak ik de kleding van Jesse en kleed hem eerst aan, daarna Pip. Ik hoor James roepen:"schatje ik ben thuis!!"
Ik roep terug:"oke!"
Als James hijgend boven is loopt die naar mij toe en geeft mij een kus. Als James zich ook aangekleed heeft ga ik de fles klaar maken terwijl Jesse voor de tv zit en Pip ik de box ligt.
Ik hoor dat James de trap af komt lopen.
We geven de kinderen de fles en pakken daarna de spullen bij elkaar.
J:"schatje, heb je bloemen voor jou ouders en mijn ouders?"
S:"nee, dus daarom moeten we extra vroeg weg zodat we nog even bloemen kunnen kopen."
J:"oke, nu snap ik het!"
*we zijn bij de ouders van James*
Moeder van James: "Wijn?"
S:"ja lekker!"
J:"doe mij maar een 0.0 radler."
Moeder van James:"komt eraan!"
S:"Pipje ben jij een beetje moe schat?"
We komen hier om te borrelen.
*we rijden nu naar mijn ouders*
Als we zijn aangekomen ik het restaurant begint Pip te huilen, ik geef haar even aan James zodat ik gewoon even kan genieten van de gezellige avond. Als Pip ook aan het huilen is als ze bij James is leg ik haar in de kinderwagen zodat ze even een dutje kan doen.
We bestellen ons eten.
S."doe mij maar een coca cola light met een pasta carbonara."
J:"ik wil graag een cola zero met een cheeseburger."
Serveerster:"bedankt. Het komt eraan."
S:"dank u wel."
*als we klaar zijn met eten*
Als we klaar zijn met eten nemen we afscheid en lopen naar de auto. Als we thuis zijn doe ik Pip en Jesse in een badje en was lekker hun schattige babyhaartjes.
Ik roep James dat die de kinderen een kusje komt geven en hij komt meteen.
J:"Dag lievelingetjes van papa!"
Pip begint te lachen.
Jesse slaapt al als een roosje.
Als we de kinderen een kusje gegeven hebben bespreken we de plannen voor morgen.
S:"Nou lieverd, morgen moet ik al heel vroeg weg. 7:00 want ik heb een fotoshoot voor grazia. Jij brengt de kinderen naar de crèche en kleed ze een beetje fatsoenlijk aan. Ik ben rond 14:00 weer thuis en haal dan de kinderen op. Oké?"
J:"uhm, wat zei je?"
Ik word een beetje geïrriteerd hiervan.
S:"Nou morgen moet ik al heel vroeg weg. 7:00 want ik heb een fotoshoot voor grazia. Jij brengt de kinderen naar de crèche en kleed ze een beetje fatsoenlijk aan. Ik ben rond 14:00 weer thuis en haal dan de kinderen op. Oké?"
J:"uh ja dat moet lukken!"
S:"ik ga douchen!"
J:"ik lig beneden op de bank, wil je thee?"
S:"ja lekker."
Als ik uit de douche ben en mijn Pyama aan heb loop ik naar beneden en ga op de bank zitten.
J:"voor de mooiste vrouw van de wereld!"
S:"nou nou nou zeg."
Als ik de thee op heb loop ik Nasr boven en poets mijn tanden.
S:"ik ga alvast slapen lieverd."
J:"Slaaplekker. Ik ga Guus nog even uitlaten. En daarna douchen.
S:"is goed Slaaplekker."
J:"Slaaplekker!"
*als Guus uitgelaten is*
J:"Jij ook slapen he Guus!"
Ik loop naar boven en poets mijn tanden. Ik doe mijn Pyama aan en ga in bed liggen.Heey!
Sorry voor 't lange niet uploaden! Er komt veel aan deze weken! Dus houd mijn account in de gaten!
787 Woorden
Xjes Valerie
JE LEEST
Madridlife
RomanceSamenvatting: Summer woont met haar gezinnetje in Madrid. Lieve van 0,5 jaar, Pip en Jesse van 5 jaar en James is 30 jaar oud. Summer is model en James voetballer, allebei erg druk maar toch proberen ze zo vaak mogelijk leuke dingen te doen met de k...