17.Vakantie geboekt!

21 0 2
                                    

POV James 7:34
Ik word wakker en zie dat Sum nog aan het slapen is, ik loop naar beneden en schrijf een briefje met daarop:
Lieve kinderen van mij,
Ik ben alvast een rondje hardlopen! Tot straks lieverds!
X jes papa!

Als ik m'n briefje geschreven heb loop ik naar boven en doe mijn hardloopkleding aan.

POV Summer 9:21
Ik loop naar de wiegjes en pak Jesse en Pip eruit.
Ik loop naar beneden en zet Pip en Jesse op de bank. Ik loop naar de keuken en lees het briefje van James.
S:"A wat cute."
Pip:"wjat is er mama?"
S:"kijk papa heeft een briefje geschreven! Schattig he?"
Jesse en Pip komen aankruipen.
Jesse:"djeel schatjig"
(Babytaal voor heel schattig)
Ik leg ze allebei in de box en doe een knot op mijn kop. Ik leg een dekentje over hun lichaampjes en zet de waterkoker aan. Als de waterkoker klaar is doe ik het in een fles met babyvoeding.
Als de fles klaar is geef ik hem aan Jesse en daarna aan Pip. Als ik net de fles aan Pio wil geven zie ik dat ze slaapt. Ik loop rustig met Jesse naar de woonkamer en we gaan spelen met het keukentje.
Jesse:"voor mama"
S:"dankjewel mop"
Als de voordeur open gaat geef ik James een grote kus en loopt James door naar Jesse en Pip.
J:"waar is Pip mop?"
S:"ze slaapt in de box"
J:"ow oke, ik ga naar boven even douchen."
S:"zou Jesse mee kunnen douchen?"
J:"ja tuurlijk. Jesse ga je mee met papa?"
S:"had je Guus meegenomen bij 't hardlopen?"
J:"ja, die is al uitgelaten."
S:"oke Thanks."
Als James naar boven is hoor ik Pip huilen dus pak ik haar uit de box en warm de fles weer op.
Ik geef de fles aan Pip en daarna loop ik naar boven. Ik zie dat James samen met Jesse gedoucht en al in ons bed ligt. Ik leg Pip erbij en loop daarna naar de douche en zet hem aan.
Kleding van Pip⬇️

Kleding van Jesse⬇️

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Kleding van Jesse⬇️

Dit is James zijn kleding ⬇️

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Dit is James zijn kleding ⬇️

Als ik uit de douche kom doe ik mijn make-up op en poets mijn tanden

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Als ik uit de douche kom doe ik mijn make-up op en poets mijn tanden. Daarna loop ik naar onze slaapkamer en kleed me aan. Als ik klaar ben föhn ik mijn haren en kleed Pip aan. Als we terug zijn in de slaapkamer vraagt James aan mij:"Schatje, wat zou je ervan vinden om 2 weken naar Curacao te gaan?"
S:"geweldig!!"
S:"alleen met ons gezin of ook met Saar en Soof?"
J:"Met z'n alle?"
S:"super leuk ik bel meteen Soof en daarna Saar!"
Gesprek:

Soof:"Heey wat is er?"
Summer:"Heey!! Ik heb een waanzinnig plan!"
Soof:"nou, vertel!
Summer:"zullen we over een weekje twee weken naar Curaçao gaan?"
Soof:"OMG!! Super leuk! Ik ga het ik Tom vragen!"
Soof:"ja wij gaan graag mee! Wanneer vliegen jullie?"
Summer:"dinsdag"
Soof:"het is nu maandag hé?"
Summer:"ja!"
Soof:"top! Welk hotel nemen jullie?"
Summer:"waarschijnlijk het Fruty World hotel. 5⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ hotel!"
Soof:"wij gaan meteen boeken!"
Summer:"tot dan!!"

S:"Soof gaat mee!"
J:"gezellig!"

Gesprek:
Summer:"Heey!!"
Saar:"Heey wat is er?"
Summer:"wil je mee naar Curaçao met Soof en Tom?"
Saar:"OMG, super leuk! Ik vraagt 't ff aan Zach!"
Summer:"is goed!"
Saar:"ja wij gaan mee! Wanneer vliegen jullie?"
Summer:"morgen om 15:35"
Saar:"dan boeken wij die ook!"
Saar:"Joe doen jullie het met de hond dan?"
Summer:"mijn ouders zijn hier dan de komende weken!"
Saar:"oke Top!"

Als ik opgehangen heb loop ik naar boven en zet lekker spotify op en pak de koffers. Een koffer delen Jesse en Pip samen en James doet een koffer en ik doe een koffer.

Ik moet meenemen:
-7 bikini's
-krultang
-stijltang
-kleding
-handdoeken
-toiletspullen
-sandalen
-joggingpak
-maandverband en tampons
-opladers, oa. Oplader telefoon MacBook en Fotocamera.
-Sieraden
-slippers
-extra spenen
-Medicijnen
-sportkleding
Enzovoort!
APS bijna alles is ingepakt (voor de kinderen en mezelf) roep ik James dat hij zijn spullen moet komen inpakken!

S:"Mop, kom je je spullen inpaken?"
J:"ja! Ik kom eraan!"
Ik loop naar beneden en ga met de kindjes spelen.
Ik krijg best wel een beetje trek dus begin met een lunch te maken. Eerst geef ik de kinderen hun eten en daarna eten James en ik samen ons eten op.
Als ik de kinderen op bed gelegd heb loop ik naar onze slaapkamer en begin met wat mailtjes te beantwoorden op mijn MacBook.
James komt naar me toe en zegt:"spullen zijn ingepakt!"
Daarop antwoordt ik:"Goedzo mop!"
We chillen eigenlijk de hele middag.
Rond 16:45 bedenk ik me dat ik ook nog de boodschappen moet doen, ik begin met een lijstje te maken en daarna loop ik naar de supermarkt.
*terug van de supermarkt*
Ik kom terug en hoor dat James boven met de kinderen in bed ligt.
Ik roep:"ik ben thuis!"
James roept terug:"fijn lief!"
Ik krijg meteen weer een glimlach op mijn gezicht!
Ik ga vandaag buritos maken net salade en kip.

*al klaar met eten*

We zitten met z'n 4e voor de tv Bumba te kijken James met cola en ik met Latte.
Rond 19:20 vind ik dat het wel eens tijd word voor Jesse en Pip op te gaan slapen dus neem ik ze mee naar boven en doe hun pyamaatjes aan en poets hun schattige babytandjes. Als we alles gedaan hebben regelen we de laatste dingen voor vakantie en besluiten we een comedy film te gaan kijken. 
*als de film afgelopen is*
23:45 POV James
Ik voel dat Summer tegen mijn schouder in slaap is gevallen dus zeg ik zacht tegen d'r:"Baby, ik ga slapen. Jij ook?"
Ze antwoordt zacht:"ja! Ik ben moe."
We poetsen allebei onze tanden en doen onze pyama's aan. We zitten allebei nog even op onze telefoon en daarna geven we elkaar een kus.
S:"Slaaplekker prinss!"
J:"Slaaplekker dotje van me!"
We vallen in elkaars armen in slaap.
(Dotje is een lief naampje hoe je ook schatje hebt ofzo.)

Heey!
Leuk hoofdstuk?
1031 Woorden
Xxxxx Valerie

MadridlifeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu