Terug naar Madrid ❤️

5 0 0
                                    

Dit hoofdstuk komt 2 dagen te vroeg. Ik ben deze week namelijk op schoolkamp dus kan ik niet uploaden. 💖

Pov Summer 3:30
Ik word wakker door de wekker, Saar is ook net wakker. Soof slaapt nog.We stappen uit het bed. Saar maakt Soof wakker.

Ik loop naar mijn koffer. Ik pak een shirtje en een chille broek. Ik trek het aan. Ik fix mijn gezicht en haar een beetje.

4:15
We zijn helemaal ingepakt en zo. Ik rijd de auto naar de AirPort. Ik lever de auto in.

5:50
We zitten in het vliegtuig over 10 minuutjes stikt hij ongeveer op.

7:30
We zijn klaar met vliegen. Ik stuur James, mijn ouders en zijn ouders een appje dat ik geland ben.

8:00
Ik breng Saar en Soof naar huis en rijd daarna zelf naar huis. Ik draai veel wasjes en ruim het huis op.

12:00
Ik maak een snelle lunch voor mezelf.
Ik app James of hij Lieve wilt ophalen en dan haal ik Jesse en Pip op.

Ik kleed me snel een beetje fatsoenlijker aan en ga dan naar Jesse en pip. Voordat ik er ben ga ik eventjes boodschappen doen zodat Jesse en Pip niet mee hoeven.

13:30
Ik haal Jesse en Pip op. Ik blijf nog even een koffietje drinken.

14:50
We zijn weer thuis. Ik ruim de boodschappen op. Jesse en Pip zijn buiten in de tuin aan het voetballen terwijl ik hun koffertjes uitpak. Ik doe een paar dingetjes in de was en de rest leg ik weg.

Ik verschoon alle bedden.

18:00
James is weer thuis met Lieve. Ik geef ze allebei blij een kus.

James gaat met de kids spelen. Lieve ligt in de box terwijl ik spaghetti aan het maken ben.
Als de spaghetti bijna klaar is dek ik de tafel en begin met de fles van Lieve.

19:00
we hebben gegeten.

19:15
James ruimt de keuken op terwijl ik de 3 kids mee naar boven neem. Ik doe Jesse en Pip in bad. Lieve kruipt wat rond. Ik pak de pyjama's van de kids en doe die daarna bij hun aan.

20:00
Ik leg Jesse en Pip op bed.
Als ze eindelijk den beetje liggen te slapen gaat James samen met lieve douchen.
Daarna leggen we haar ook op bed.

21:00
Ik ga douchen. Na het douchen doe ik mijn pyjama aan en ga alvast in bed liggen. James komt zo.
Eerst kijk ik wat series maar als Janses komt bespreken wij zijn planning voor deze week en de reisjes van deze dagen.

23:00
Ik ga lekker slapen.

#gn💘

MadridlifeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu