Dood

2 0 1
                                    

Pov Summer
Als ik wakker word kijk ik naast me, James is al uit bed. Oja, hij had een hele vroege training en is de hele dag van huis weg.

Ik maak alle 3 de kids wakker. Ik leg de kleding voor Jesse en Pip klaar en ik kleed Lieve aan.

daarna gaan we met z'n 4e naar beneden.  ik smeer broodjes voor op school en natuurlijk het ontbijt.


dan breng ik de kinderen naar school en Lieve naar d creche. ik geef haar drie kleine kusjes. daarna ga ik naar de locatie om te shooten.


12:00 -word gebeld door de creche-


'Hallo, met Summer.'

'Hallo, je spreekt met Vivianne van de creche van uw kind. we hebben net iets verschrikkelijks gezien. '

'wat dan?' vraag ik nieuwschierig maar bang.'

Úw kind is zojuist gestikt in het eten. Lieve ligt op de intense off care bij het Sophiaziekenhuis.'

Whaatt??' zeg ik huilend.

ik hang op en ren naar de begeleiders van de shoot.

Çristhel, wil je alsjeblieft met me mee naar het ziekenhuis? Lieve is gestikt!!'

'What? tuurlijk ga ik mee!'


samen rennen we naar de auto en rijden naar het ziekenhuis. Chris belt ondertussen James.

hij kreeg vrij en komt ook naar het ziekenhuis.  ik bel m'n moeder of ze Jesse en Pip van school wilt halen en leg haar uit waarom. Zei is ook geshokeerd.


19:00

Samen zien we ons kleine meisje op stervende liggen, met de tranen in onze ogen moeten we afscheid van haar gaan nemen, wat onverstelbaar is. De tranen blijven stromen. Toen Lieve om 19:01 overleed waren de tranen al helemaal niet meer te stoppen. Onze Lieve is dood. een heel naar gevoel.





volgende dag


Gisteren was een kut dag. Vandaag gaan we afscheid van haar nemen door haar te crimeren.

MadridlifeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu