Sorry, 1 dag te laat online gekomen!
1,5 week laterPov Summer 7:00
Ik word wakker, ik kijk naast me en zie James met de kids liggen.
'Goedemorgen allemaal.' Zeg ik
'Goedemorgen mama' zegt Jesse
Pip antwoordt niet echt.
James geeft me een kus.------------------------------
Ik stap uit bed en loop naar de badkamer, ik stap onder de douche.
Na het douchen kleed ik me aan, doe mijn make-up en fix mijn haar.
Ik leg de kleding van Pip en Jesse klaar.
James helpt de kinderen met aankleden terwijl ik Lieve uit haar bedje haal.
Ik kleed haar aan en loop met haar naar benden.Ik smeer boterhammetjes voor de kids en maak daarna de fles voor Lieve. Ik geef de fles aan haar en leg haar daarna in de box.
Ik ga ontbijt maken voor James en mij.
We eten met zn 4e het ontbijt op.
Na het ontbijten ruim ik af terwijl James zich gaat omkleden en de kids spelen.
Ik maak de tasjes klaar.
James gaat met Jesse naar de voetbal en ik ga met Pip naar hockey. Ik geef Jesse en James een kusje een zwaai ze samen met Pip uit.
Nadat ze weg zijn help ik Pip met haar schoenen aan doen. Ik doe Lieve in de kinderwagen en pak de babytas. Ik hoef geen jas aan want het is best wel warm. Ik gooi snel wat spulletjes in mijn handtas en rijd dan naar de hockeyclub.
Als we zijn aangekomen draagt pip haar tasje en doe ik Lieve in de kinderwagen.
Als de meisjes aanbeet inspelen zijn haal ik koffie en S naast Saar staan we kletsen wat bij.'Vanmiddag samen sporten?' Vraagt ze
'Ja hoor! Ben al lang niet meer geweest!' Zeg ik terug.Na de wedstrijd rij ik met Lieve en Pip naar huis. Tijdens dat we terug rijden gaan we langs de mac. Pip bestelt wat ze wilt en ik bestel een macwrap. We wachten op ons eten.
Na het eten rijden we naar huis. Lieve slaapt.
Als we thuis zijn vertelt Pip het hele verhaal aan James wat eigenlijk gewoon betekent dat ze 3-0 gewonnen hebben.
Ik ga Pip en Jesse helpen met douchen. Daarna kleed ik me om en pak mijn sporttas. Ik rijd naar de gym. Saar en ik doen oefeningen.
*na het sporten*
Ik loop de gym uit en stap de auto in. Ik rijd Naar de supermarkt en haal daar eten voor vanavond.
Als ik thuis ben begin ik met koken.
19:00
We kunnen eten.21:00
De kinderen leg ik op bed23:00
Ik ga zelf ook slapen.
JE LEEST
Madridlife
RomanceSamenvatting: Summer woont met haar gezinnetje in Madrid. Lieve van 0,5 jaar, Pip en Jesse van 5 jaar en James is 30 jaar oud. Summer is model en James voetballer, allebei erg druk maar toch proberen ze zo vaak mogelijk leuke dingen te doen met de k...