Pov summer 6:10
Als ik wakker word loop ik naar de badkamer en stap onder de douche.
Ik laat de warme stralen over mijn huid glijden.Zodra ik klaar ben kleed ik me aan en doe make-up op.
7:15
Ik ben klaar met mezelf dus loop ik naar James toe en maakt hem wakker.S:'James, wakker worden.'
J:'Ugrr, whut?'
S:'Je moet uit bed!'Ik trek hem uit bed en zie zijn sexy lichaam. Dat betekent maar 1 ding....
*uhm*
Als we klaar zijn doe ik mijn kleding weer aan.
Ik maak dan de kindjes wakker en neem ze mee naar beneden waar James al boterhammetjes staat te smeren.
Je:'Hallo Papa'
J:'Heey lieverd!'James geeft Jesse liefdevol een kus. Ik kan daar zo gelukkig van worden.
Als James klaar is met de boterhammen smeren roep ik de kids en zet ze in hun stoel.
Als we klaar zijn met eten ruim ik af en kleed James de kindjes aan.
17:00
Als ik eindelijk thuis kom na een dag werken samen met de kids leg ik ze op bed en bel even met Saar.Gesprek:
Su:'Heey Saar, zullen we vanavond een drankje doen?'
Sa:'Gezellig! Bij ons?'
Su:'Leukk, hoe laat?'
Sa:'Rond een uurtje of zeven?
Su:'Tot dan!'Rond 17:10 begin ik aan het eten, Hollandse pot.
Ik weet het, we wonen in Madrid maar zijn allebei 100% Nederlands.
Als James van 2 trainingen thuis is het eerst wat hij doet eten, dus zit hij alvast te eten en ben ik bezig met de kindjes eten te geven.
S:'James, we gaan vanavond naar Zach en Saar.'
J:Dat kan niet, ik heb afgesproken om naar de sportschool te gaan en volgensmij moet Zach dat ook.'
S:'Shit.'
P:'Niet schelden mama!'
S:'Sorry lieverd.'
S:'Neem anders je spullen mee en kijk dan wat Zach doet.'
J:'Onhandig, maat het is niet anders.'
S:'Sorry babe, volgende keer zelf doen dan he!' Zeg ik lachend
J:'Heb ik geen tijd voor he!' Lachen we samen.Als ik me in de avond opgefrist heb en de kinderen een joggingpak aan hebben lopen we naar de auto en rijden naar Saar toe.
We hebben nog snel een flesje wijn gekocht en rijden dan echt weg.
***
21:45
J:'Zullen we gaan?'
S:'Ja, lijkt me wel handig als we naar de kinderen kijken.Zodra we Saar en Zach bedankt kijken lopen we weer naar de auto, ik zet de kinderen erin en James neemt nog afscheid.
S:'James, kom nou!' Roep ik ongeduldig.
James komt aanlopen.
Als we om 22:00 thuis zijn loopt James nog even een rondje met de hond en ik leg meteen de kindjes op bed.
Als ze ik bed liggen loop ik naar de badkamer en haal mijn make-up eraf.
22:45
Als ik in bed lig check ik mijn mobiel nog even en vak daarna in slaap
JE LEEST
Madridlife
RomantiekSamenvatting: Summer woont met haar gezinnetje in Madrid. Lieve van 0,5 jaar, Pip en Jesse van 5 jaar en James is 30 jaar oud. Summer is model en James voetballer, allebei erg druk maar toch proberen ze zo vaak mogelijk leuke dingen te doen met de k...