Pov Summer 7:00
'Goedemorgen' hoor ik een meisje naast mijn bed zeggen.
'Goedemorgen Pip' zeg ik terug! Ik haal haar op bed en we kletsen over moeder en dochter dingen. 'Goedemorgen Pip!' Roept James en hij geeft Pip een kus. 'Waar blijft mijn kus?' Grap ik. 'Krijg je niet' antwoord James bot. Ik vind het een beetje een vage actie maar trek me er weinig van aan. Ik loop de kamer en uit en pak de kleding van Pip uit haar kast. Daarna maak ik Jesse wakker en pak ook zijn kleding. Ik maak de bedden op en kleed daarna mezelf aan. {outfit zie boven}Als ik me heb aangekleed ga ik naar beneden. James heeft ontbijt gemaakt voor de kindjes en zichzelf. Ik mag het blijkbaar zelf gaan maken. Ik pak wat yoghurt met Granola en een kopje thee. Dan maak ik de broodjes voor de kinderen. Ik pak de tasjes in en leg de tassen en jassen klaar. Dan gaat James de kinderen naar school brengen. En weer krijg ik geen kus. Hij loopt gewoon weg. En dit is dus al een paar weken aan de hand, ik schrik er echt van.
Ik pak mijn tas en jas en ga naar kantoor. Ik ga daar op zoek naar appartementen in Amsterdam. Het gaat zo niet langer. Ik bel mijn moeder om de hele situatie uit te leggen, ze heeft me goed advies. Daarna vraag ik of James naar kantoor wil komen om te praten. We moeten praten. Binnen enkele minuten krijg ik antwoord, hij is er over 15 minuten. Ik bereid het gesprekje voor. Ik heb nog even tijd dus begin alvast met mijn mail door checken.
5 min later:
'James, het gaat zo niet langer. Wij kunnen niet met elkaar blijven. Het is beter om uit elkaar te gaan.' Zeg ik.
'Ja dat klopt. Ik ben ook een klootzak geweest om jou te laten lopen.' zegt James.
We zetten alles op een rijtje, de kinderen gaan met mij mee naar Amsterdam en Zach blijft in Madrid voor zijn carrière.
Guus gaat ook met mij mee en ze gaan elke keer de helft van de vakantie naar James in Madrid.James en ik nemen afscheid. James gaat buiten de deur wonen, namelijk bij Zach. En Saar komt met de kindjes en hond bij ons wonen. Die gaan namelijk ook uit elkaar.
Saar is al haar spullen aan het pakken. James en ik gaan samen de kinderen van school halen om het ze te vertellen.
15:00
We zitten met z'n 4e aan tafel. 'Pip en Jesse, mama en papa hebben een mededeling. We hebben besloten uit elkaar te gaan.' 'Wat?' Zegt Pip. En de kinderen beginnen te huilen.16:00
We zijn wen beetje bijgekomen. Ik ga samen met pip op zoek naar een appartement. Voor mijn gevoel heb ik al een hele mooie gevonden. Dan is de tijd aangebroken, James gaat weg. Ik geef hem een hele dikke kus en de kinderen ook. Er lopen tranen over mijn wangen. 'Mama wat huil je nou! Jij hebt besloten uit elkaar te gaan!!' Roept Jesse boos. De tranen worden meer en meer. Ik ga verder met mijn appartementen zoektocht!Dan word er aangebeld: De pizza man is er al. Ik roep de kinderen en zo komen al naar beneden. We eten samen de pizza op.
Na het eten ruim ik de tafel af en kijken Jesse en Pip even tv. Als ik klaar ben gaan we met z'n 3e naar boven. Ik zet het bad aan en laat het vol lopen. Daarna gaan de kindjes in bad, ik pak de pyjama's en leg die klaar.
20:00
De kinderen liggen op bed, ik ga de logeerkamer klaar maken voor Saar. Daarna ga ik lekker in bad.22:00
Ik ga lekker slapen.
JE LEEST
Madridlife
RomanceSamenvatting: Summer woont met haar gezinnetje in Madrid. Lieve van 0,5 jaar, Pip en Jesse van 5 jaar en James is 30 jaar oud. Summer is model en James voetballer, allebei erg druk maar toch proberen ze zo vaak mogelijk leuke dingen te doen met de k...