Woensdag, 15 december
Pov Summer 7:00
Ik word wakker. Ik stap meteen uit bed, ik ga lekker douchen.7:10
Ik ben uit de douche, ik föhn mijn haren. Dan kleed ik me aan. Ik leg de kleding van de kinderen klaar en maak ze dan wakker.Vanmiddag als de kinderen naar school zijn ga ik Saar helpen met de spullen verhuizen.
8:00
Ik breng Jesse en Pip naar school toe. Als ik ze naar school heb gebracht ga ik boodschappen doen. Vanavond eten we aardappelen met broccoli en worstjes.Als ik klaar ben met boodschappen doen rijd ik snel naar huis, ik ruim de boodschappen op en ga Guus uitlaten.
12:50
Ik heb nog even mijn mail gecheckt en ga nu naar Saar.Eenmaal bij Saar drinken we even een theetje ven gaan dan de spullen inladen. Ik heb een busje gehuurd dus we kunnen de spullen in een keer verhuizen.
15:00
Zo, de spullen zijn verhuisd. Ik ga snel de kids halen en Saar laat de hondjes even uit.
Als Saar de honden heeft uitgelaten gaat ze haar spullen uitpakken.17:00
Ik heb net contact opgenomen met een huizen-verkoper. Ik ga dit huis binnenkort bekijken in het echt. Vrijdagochtend vlieg ik naar Amsterdam een zaterdagochtend vlieg ik weer terug. Die dagen zijn de kids bij James.Vanavond eten we stamppot. Ik ga het maken!
18:00
We kunnen aan tafel. Ik roep de kids en gaan lekker eten. Saar en ik ruimen af.20:00
Ik doe de kinderen in bad en leg ze daarna in bed.
'Slaaplekker lieverds!' Ik laat ze nog wat foto's zien van het nieuwe appartement in Amsterdam en geef ze een hele dikke kus. 'Doei lieffies'21:00
Ik ga nog even lekker douchen en dan nog wat werken. Ik heb tenslotte vandaag niks gedaan.Kus van mij
JE LEEST
Madridlife
RomantiekSamenvatting: Summer woont met haar gezinnetje in Madrid. Lieve van 0,5 jaar, Pip en Jesse van 5 jaar en James is 30 jaar oud. Summer is model en James voetballer, allebei erg druk maar toch proberen ze zo vaak mogelijk leuke dingen te doen met de k...