eerst even wat informatie:
Pip en Jesse zijn allebei 5 jaar.
Summer is 2 maanden moeder van Lieve.
ze zijn verhuisd naar een groter huis omdat het niet meer paste. (dat is al gedaan)
James voetbalt nog steeds. Summer heeft nog steeds een modellencariëre.
Sorry dat dit hoofdstuk te laat kwam!
het was vakantie, ik heb he-le-maal niet op Wattpad gezeten. Sorry!!
Pov Summer 6:30
als ik wakker wordt loop ik naar de badkamer en stap onder de douche. Ik maak mezelf helemaal klaar en maak daarna James wakker.
Ik loop naar beneden, daar maak ik de boterhammetjes voor de kids. ik maak de tassen helemaal ready to go.
daarna maak ik het ontbijt voor het gezinnetje.
ik loop naar boven en maak als eerst Lieve wakker, ik kleed d'r aan terwijl James aan het douchen is. Als Lieve aangekleed is leg ik haar in het bed van James en mij.
Ik loop naar de slaapkamers van Pip en Jesse.
ik kleed hun ook aan en poets daarna de tandjes.
James pakt Lieve en neemt d'r mee naar beneden. ik loop samen met Pip en Jesse naar beneden.
Pip en Jesse gaan aan tafel zitten terwijl James hun eten geeft.
ik maak de voeding van Lieve, daarna geef ik die ook.
ik ruim de bordjes op terwijl James zijn spullen pakt om te gaan trainen.
Ik doe de jasjes en schoentjes aan bij Pip en Jesse, daarna hun tasjes om en dan geef ik ze een kus. Lieve krijgt ook kusjes van de kids.
Lieve en ik zwaaien James en de kids uit.
Daarna leg ik Lieve in de box en ga ik zelf ontbijten.
10:00
Ik trek mijn jas en schoenen aan. Ik leg Lieve in de kinderwagen en pak mijn tas in.
Ik doe de riem bij Guus om en neem hem daarna mee naar buiten. Ik loop een ronde door het park. Daarna loop ik nog even naar de Albert Heijn. Ik doe wat boodschapjes.
11:30
ik stuur Saar en Soof een appje om wat te gaan eten bij de Corner Bakery.
u
*heey ladies! vanmiddag lunchen bij de Corner Bakery? rond een uurtje of 12 half 1?*
Saar
*Gezellig! ik ben d'r met de kleine!!!!!!!*
u
*gezellie!!! X*
Soof
*Ik ben van de partij! tot zo!!! XXXXX*
ik leg mijn telefoon weg en ga een beetje spelen met Lieve.
11:45
ik loop snel naar boven en kleed me dan om.
ik pak mijn tas in en leg Lieve alvast in de kinderwagen.
ik trek zelf mijn jas en laarsjes aan.
12:00
we zitten lekker te lunchen.
14:15
ik sta op het plein te wachten tot de kids naar buiten komen.
als we thuis zijn spelen we gewoon.
17:00
ik begin alvast met koken. Macaroni.
Ik kook de sliertjes en bereid de saus.
17:20
Ik schep een bordje op voor Jesse. Hij eet dat op terwijl ik zijn voetbalspullen klaar leg.
Daarna schep ik een bordje op voor Pip. terwijl zij dat eet leg ik haar hockeyspullen klaar.
na het eten trekken ze het aan, ik ruim hun bordjes op.
James geeft Jesse voetbal-training dus die rijdt naar daar.
ik zet Pip af en rijd daarna naar huis samen met Lieve. Pip wordt thuis afgezet door Saar.
18:10
ik ben weer thuis van de hockey.
ik neem Lieve mee naar boven en doe haar in bad. Na het bad doe ik haar pyjama-atje aan.
ik neem haar weer mee naar beneden om nog even te spelen.
18:50
Lieve ligt op bed. Ik stap snel onder de douche en trek daarna mijn joggingspak aan.
ik loop snel naar beneden om open te doen voor Pip.
ik bedank Saar voor het afzetten van Pip en doe daarna de deur dicht.
ik maak 4 kopjes thee. 2 neem ik er mee naar boven. ik help Pip met douchen en haar pyjama aan doen.
ik hoor dat James en Jesse inmiddels ook thuis zijn. ze komen naar boven met hun kopje thee.
nadat Pip gedoucht heeft kruipt ze lekker in het bed van James en mij. ze kijkt barbie.
maar als Jesse ook klaar is met douchen komt hij ook in het bed liggen van James en mij.
samen kijken ze nog wat tv.
19:50
ik poets de tandjes van de kids en leg ze daarna op bed.
James wilt graag een documontaire kijken over Mandela dus ziet ie beneden. ik lig lekker in bed tv te kijken.
23:00
James is inmiddels boven, we gaan allebei lekker slapen.
JE LEEST
Madridlife
RomanceSamenvatting: Summer woont met haar gezinnetje in Madrid. Lieve van 0,5 jaar, Pip en Jesse van 5 jaar en James is 30 jaar oud. Summer is model en James voetballer, allebei erg druk maar toch proberen ze zo vaak mogelijk leuke dingen te doen met de k...